تاثیر سیگاری بودن اطرافیان بر شما

تاثیر سیگاری بودن اطرافیان بر شما

هیچگاه سیگاری نشوید

معمولا برای بعضی از افراد اتفاق افتاده است که بدلیل جو گیر شدن و سیگاری بودن اطرافیان آن ها نیز سیگاری شده اند در مطلب زیر به تاثیرات سیگاری شدن شما اشاره می کند.

تقریبا بعید است که کسی بتواند کاملا از اطرافیان سیگاری خودش دوری کند یا هیچ وقت در کنار کسی که سیگار می‌کشد قرار نگیرد. حتی اگر بتوانید زمان وقت‌گذرانی با دوستان، همکاران و بعضی از اعضای خانواده که سیگاری هستند را محدود کنید، یا حتی اگر بتوانید موافقت آن‌ها را برای خودداری از سیگار کشیدن پیش شما جلب کنید،

هنوز هم احتمال دارد که در بعضی از مکان‌های عمومی که سیگار کشیدن در آن‌ها مجاز است، در معرض دود سیگار قرار بگیرید. محققان معتقدند که قرار گرفتن در معرض دود سیگار یا وقت‌گذرانی با افراد سیگاری، می‌تواند مثل محرکی عمل کند که فرد را به طرف سیگار کشیدن سوق می‌دهد. به نظر برخی از متخصصان، نیکوتین درمانی (NRT) در این مواقع به کمک افراد می‌آید.

آدامس‌های نیکوتین‌دار به افراد کمک می‌کنند تا هوس سیگار کشیدن را کنترل کنند. به‌علاوه این‌که احتمال موفقیت در ترک سیگار را افزایش می‌دهند و راه‌حلی برای پرهیز از قرار گرفتن در موقعیت اجتماعی فراهم می‌کنند. در واقع، نیکوتین‌درمانی می‌تواند اولین خط دفاع در هر موقعیتی باشد که شما را به سیگار کشیدن تحریک می‌کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *