تاثیر عملکرد دستگاه های زیباسازی پوست

تاثیر عملکرد دستگاه های زیباسازی پوست

ابزارها و تجهیزاتی که در روش های زیباسازی پوست به کار می روند تاثیرات مهمی بر حالات پوست خواهند گذاشت. در این بخش به بررسی عملکرد میکروکورنت الکتریکی می پردازیم برای تقویت عملکرد سلولهای پوستی از این ابزار استفاده می شود.

موثرترین روش‌های درمانی و زیباسازی برای پوست، روش‌هایی هستند که علاوه بر مواد اولیه با کیفیت، دارای بهترین ابزارها و تجهیزات باشند. امروزه مواد اولیه محصولات آرایشی و بهداشتی از نظر کیفیت و قابلیت، روزبه‌روز در حال پیشرفت هستند. این محصولات با عناصر مهمی مثل پپتیدها، سلول‌های بنیادین،ویتامین‌ها و تلومرها غنی می‌شوند و در دسترس مردم قرار می‌گیرند. اگر مواد اولیه با کیفیت را با ابزارهای پیشرفته ترکیب کنیم، نتایج خیلی بهتری به دست می‌آوریم. درواقع، با انجام دادن این کار می‌توان عملکرد DNAهای پوست را تحت تاثیر قرار داد و باعث تقویت عملکرد آنان شد.

متخصصان امروزه می‌توانند از لایه‌برداری اولتراسونیک برای پوست استفاده کنند، بدون این‌که هیچ آسیبی به پوست برسد. با استفاده از همین روش نوین می‌توان کاری کرد که عناصر مهم و مفید تا ۱۰ هزار برابر بیشتر از حالت عادی به پوست جذب شوند. حتی با استفاده از ابزارهایی مثل میکروکورنتالکتریکی می‌توان لیفت (کشیدن) عضله‌ها را با موفقیت خیلی بیشتری انجام داد. میکروکورنت الکتریکی، نوعی مولکول به‌نام ADP را تحریک می‌کند که انرژی را به درون پوست انتقال می‌دهد. درواقع، استفاده از این روش کاملا مثل این است که با ورزش کردن به تقویت عضله‌ها کمک کنید!


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *