تاثیر پشت گردن و استخوان دنبالچه در تحریک شدن

تاثیر پشت گردن و استخوان دنبالچه در تحریک شدن

آیا پشت گردن و استخوان دنبالچه جز نقاط تحریک پذیر است؟

سعی کنید برای افزایش کیفیت رابطه جنسی نقاط تحریک پذیر طرف مقابل را پیدا کنید و یکی از نقاط تحریک پذیر بدن پشت گردن و استخوان دنبالچه است که شاید خیلی از ما نمیدانسته ایم.

یکی از کارهایی که می‌تواند رابطه جنسی را جذاب‌تر و کیفیت آن را بهتر سازد، پیدا کردن نقاط جدید تحریک‌پذیری در بدن است. در واقع، وقتی که افراد با ساز و کار رابطه جنسی آشنا می‌شوند، این رابطه برای‌شان حالت خودکار و تکراری پیدا می‌کند، و دیگر به نقاط دیگر بدن یا کارهای تازه فکر نمی‌کنند.

اما به نظر متخصصان یکی از نقاط بدن که تحریک‌پذیری بالایی دارد و قدرت جنسی زیادی ایجاد می‌کند، پشت گردن است. لمس کردن این ناحیه باعث آرامش و تسکین می‌شود، و حتی صمیمیت و برانگیختگی جنسی ایجاد می‌کند. به نظر متخصصان، علاوه بر توجه به گردن، باید تحریک‌پذیری قسمت استخوان دنبالچه را جدی گرفت که در پایین‌ترین قسمت ستون فقرات قرار دارد

و به استخوان لگن متصل می‌شود. در این ناحیه از بدن، مجموعه‌ای از عصب‌ها قرار دارند که با ناحیه تناسلی و لگن در ارتباط هستند، و البته نقش مهمی در واکنش بدن موقع ارگاسم دارند. نوازش کردن این ناحیه موقع رابطه جنسی، ارتعاشات و تکانه‌های عصبی زیادی به ناحیه تناسلی و بدن همسرتان ارسال می‌کند که میل او را برای برقراری رابطه جنسی افزایش می‌دهد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *