تاثیر چای کامبوجا برای سلامتی

 آنتی اکسیدان

 

چای کامبوجا حاوی مقادیر زیادی از اسید های ارگانیک مانند اسید گلوکورونیک و آنتی اکسیدان های قوی است که به محافظت از بدن از آسیب اکسیداتیو کمک می کند. آنتی اکسیدان هایی که در آن وجود دارند، به دنبال ایجاد رادیکال های آزاد هستند  تا اثرات آنها را خنثی  کنند، در نتیجه بدن را از بیماری های مزمن و التهاب محافظت می کند.

 

بهبود هضم

چای کامبوچا ، به عنوان پروبیوتیک  برای سلامت روده مفید است و از مشکلات مختلف دستگاه گوارش از جمله یبوست مزمن و اسهال جلوگیری می کند. آنزیم های گوارش موجود در آن باعث افزایش اثرات اسید گلوکورونیک و کمک به تجزیه پروتئین ها و ساکارید ها می شود و سیستم گوارش را موثرتر می کند.

باعث کاهش وزن می شود

چای کامبوچا  باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود. میزان متابولیسم بالا به کاهش وزن کمک می کند، زیرا باعث می شود احساس انرژی بیشتری داشته باشید و بیشتر به ورزش منظم تمرکز کنید. همچنین، محتوای قند و کالری در این چای  بسیار کم است و پنج برابر کمتر از سایر نوشیدنیها استتاثیر چای کامبوجا برای سلامتی

ویژگی های حفاظتی هپاتو

تحقیقات انجام شده نشان داده شده در این چای به بازسازی سطوح گلوتاتیون کمک می کند و به طور قابل توجهی در کاهش سموم کبد موثر است. مطالعات تطبیقی انجام شده بر روی این چای را در  حفاظت از کبد در برابر سمی بودن با توجه به وجود آنتی اکسیدان ها در آن اثبات کرده است.

 

کاهش سطح کلسترول

یکی دیگر از فواید بسیار ارزشمند این چای حفظ سطح کلسترول سالم است. مطالعات انجام شده  در مورد خواص ضد چربی  این چای به کاهش کلسترول بد و تری گلیسیرید کمک می کند و سطح کلسترول خوب را در بدن افزایش می دهد.

 

کاهش خطر بیماری قلبی

مطالعات نشان می دهد که  نوشیدن این چای می تواند برای قلب مفید باشد چرا که آن  کلسترول را تنظیم می کند و همچنین سطح تری گلیسیرید را در خون کاهش می دهد.

 

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.