تاثیر یائسگی در میل به رابطه جنسی (2)

تاثیر یائسگی در میل به رابطه جنسی (2)

تاثیر یائسگی در رابطه جنسی

در دوران یائسگی خانم ها یک سری خلق و خوشان نیز عوض می شود و همچنین حالت هایی نظیر گرم شدم  و تب نیز به آن ها دست می دهد که این چندان حس خوبی نمی باشد.

مشکل در روابط با همسر: به نظر متخصصان، مشکلات احتمالی بعد از ازدواج می‌توانند میل جنسی را کاهش دهند و در این موارد، تغییرات هورمونی نقش مستقیم ندارند. مشکلات دیگر: مشکلاتی مثل افسردگی می‌توانند نقش مهمی در کاهش شدید میل جنسی داشته باشند.

همچنین نباید اثر منفی این موارد را نادیده گرفت: اختلال اضطرابی، مشکل کنترل مثانه، بیماری مزمن و استفاده از داروهای مختلف برای درمان بیماری‌ها. فشار زندگی: امروزه بسیاری از خانم‌ها بیش از حد کار می‌کنند و شرایط سختی پیدا کرده‌اند. همین مشغله زیاد مانع از زندگی عادی می‌شود

و میل جنسی را کاهش می‌دهد. خیلی خوب می‌شد اگر خانم‌ها می‌توانستند مثل مردان به‌راحتی از ویاگرا استفاده کنند و از این طریق، میل جنسی را به وضعیت عادی بازگردانند؛ اما مسئله این‌جاست که میل جنسی مردان به جریان خون‌شان وابستگی دارد، ولی میل جنسی خانم‌ها این‌طور نیست و مسئله درباره خانم‌ها خیلی پیچیده‌تر می‌شود.در هر صورت، به راه‌کارهایی اشاره می‌کنیم

که می‌توانند موثر باشند. روان‌کننده: نازک شدن بافت واژن می‌تواند رابطه جنسی را دردناک کند و حتی در مواردی این احتمال وجود دارد به عفونت دستگاه ادراری منجر شود. در واقع، هر کدام از این مشکلات می‌توانند شرایطی را ایجاد کنند که از رابطه جنسی پرهیز کنید. بنابراین باید از محصولات مرطوب‌کننده‌ای استفاده کنید که رطوبت بافت واژن را تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.