طرز تهیه کتلت سیب زمینی با دستگاه ساندویچ ساز

طریقه درست کردن تست سیب زمینی در ساندویچ ساز یا تستر

آموزش درست کردن تست سیب زمینی:من غذاها و عصرانه هایی که با سیب زمینی درست می شود خیلی دوست دارم ما یاد گرفتیم که در دستگاه های تست هم می شود تست سیب زمینی درست کرد.

این غذا جزو غذاهای آسان است  این مقدار مواد برای دو نفر کافیست مدت آماده سازی آن ده دقیقه و مدت پخت آن بیست دقیقه تا نیم ساعت است اگر شما هم دوست دارید این تست را یاد بگیرید در ادامه با ما همراه شوید مطمنم دوست خواهیدداشت

مواد لازم برای تهیه تست سیب زمینی

  • سیب زمینی ۴ عدد
  • پنیر پیتزا نصف لیوان
  • تخم مرغ ۱ عدد
  • نمک ۱ قاشق جچایخوری
  • فلفل سیاه و پاپریکا به مقدار دلخواه ( بسته به ذائقه دارد)
  • روغن مایع ۴ قاشق غذا خوری
  • کاغذ روغنی ۱ ورق

طریقه درست کردن تست سیب زمینی در ساندویچ ساز یا تستر

طریقه درست کردن تست سیب زمینی در ساندویچ ساز یا تستر

طرز تهیه تست سیب زمینی:

برای تهیه تست سیب زمینی ابتدا پوست سیب زمینی هار ا گرفته سپس سیب زمینی ها را رنده میکنیم و آبش را گرفته و در یک ظرف قرار میدهیم .

نمک میریزم و ده دقیقه بماند  با دست فشار میدهیم تاکاملا آبش برود اگر خوب فشار بدهید تا آبش برود آنوقت مدت زمان پخت آن کمتر می شود.

سپس در یک کاسه سیب زمینی ها را ریخته و خیلی کم نمک میزنیم  وروی دستگاه تست که همان ساندویچ ساز است کاغذ روغنی میاندازیم همیشه در ساندویج ساز کاغذ روغنی استفاده کنید که شستن آن آسانتر شود حالا سیب زمینی ها را روی کاغذ روغتی انداخته  و به ضخامت نیم  انگشت پهن کرده دربش را بسته تا پانزده دقیقه  اصلا  دربش را باز نمی کنیم

بعد ازپانزده دقیقه گاها کنترل میکنیم مثل نان تست طلایی می شود وقتی مطمن شدید که داخلش پخته از تستر بیرون بیاورید مدت زمان پخت بین بیست دقیقه تا نیم ساعت متغیر است.

وقتی ولرم شد برش داده با چای و پنیر و زیتون سرو میکنیم.

امیدوارم از خوردنش لذت ببرید- نوش جان


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *