تعبیر خواب تمیز کردن خانه چیست؟

تعبیر خواب خانه تکانی و تمیز کردن اثاثیه منزل چیست؟

تعبیر خواب خانه تکانی چیست؟

تعبیر خواب خانه تکانی و تمیز کردن اسباب و اثاثیه منزل میتواند نشانه بهتر شدن وضع زندگی و اقتصادی فرد باشد بنابراین در زیر بطور کامل تری میتوانید تعبیر این خواب را بخوانید.


تعبیر خواب تمیز کردن خانه

لیلا برایت می‌گوید:تمیز کردن اثاثیه‌ی خانه در خواب، نشانه‌ی بهبود اوضاع اقتصادی است.

  • اگر خواب ببینید که مشغول تمیز کردن خانه هستید، به این معنا است که عده‌ای دایما پشت سر شما حرف‌های بدی می‌زنند.
  • اگر در خواب مشغول تمیز کردن چیزی باشید، به این معنا است که باید در رفتار خود دقت بیشتری انجام دهید.

تعبیر خواب شستن فرش

کثیف و ناپاک بودن در خواب به معنای نابهنجاری است. اگر به تعابیر معبرین کهن در مورد فرش بپردازیم فرش به آبرو و حیثیت فرد بیننده خواب تعبیر شده است البته با استفاده از تعابیر جدید می‌توان فرش را به معنای ارتباط با گروه یا جمعی بسته دانست.

فرش از تار و پود بیشماری تشکیل شده که این تارها در مدت زمان زیادی با دقت بافته می‌شوند بنابراین این تار و پود قواعد، قوانین و فرم ارتباطات در گروه و یا جمع مورد نظر را نشان می‌دهد.

در واقع شستن و تمیز کردن فرش به ذهنیات غلط و نابجای فرد بر می‌گردد که در برخورد و ارتباط با افراد گروه داشته و مانع ایجاد روابطی سالم می‌گردد.


تعبیر خواب گرد گیری

مطیعی تهرانی می‌گوید: غبار یا گرد را مال اندک و قلیل تعبیر کرده‌اند.

عموماً معتقدند که اگر در خواب شما گرد و غبار بر شئی یا جائی نشسته بود که آن شیئی به شما تعلق داشت به قدر آن غبار چیزی به دست می‌آورید. مثلاً مال یا پول نقد.


ابن سیرین می‌گوید:

تعبیر خواب خاک، پول می‌باشد (فرقی نمی‌کند که کم باشد یا زیاد).

  • اگر در خواب ببینی در خانه تو خاک قرار دارد، تعبیرش این است که به اندازه آن مال و اموالی را بدون رنج و سختی به دست می‌آوری.
  • اگر ببینی خانه کسی را جارو می‌کنی، یعنی مال و اموال کسی را به دست می‌آوری، مخصوصاً اگر خاک‌های جارو شده را به مکان خودت آورده باشی.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی از خانه خودت خاک بیرون می‌کشی و پراکنده می‌کنی، یعنی مال و اموال خود را خرج می‌کنی.


تعبیر خواب جارو کردن

مطیعی تهرانی گوید:

جارو کردن در خواب پس انداز مال اندک است و به زبان ساده تر پول جمع کردن. از ولخرجی جلوگیری کردن و بهای آن را به کناری نهادن و به آن دل خوش بودن در خواب‌های ما به صورت جارو کردن و جارو ظاهر می‌شود.

  • مردی اگر در خواب ببیند که جارو می‌کند به خانه خود خیر و برکت می‌آورد.
  • جوانی اگر در خواب ببیند که جارو می‌کند و خس و خاشاک و خاکروبه جمع کرده، پولی در اختیارش می‌گیرد یا اینکه به کاری مشغول می‌شود.
  • جارو کشیدن به دیوار خوب نیست و غم و اندوه می‌آورد و به معنی جا به جا کردن غم و اندوه است همان طور که خاک را از دیوار به کف اتاق می‌ریزید خواب شما می‌گوید ناراحتی‌ها را جا به جا می‌کنید.

تعبیر خواب پاک کردن شیشه و پنجره
همانطور که گفته شد پاک کردن و تمیز کردن نماد سامان دادن و جلوه بخشیدن و شیشه‌های پنجره نیز درگاهی است که انسان رو به آسمان آبی و محیط اطراف خود باز می‌کند.

دیدن اینگونه خواب‌ها نشانه‌ای از پاک کردن پنجره درونی شما را بیان می‌کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

۱ نظر

  1. سلام من عاشق فردی بودم ک به خواستگاری من امد و خانوادم قبول نکردن و ما جداشدیم .من خواب دیدم که رفتم خونشون خانوادمم هستن خودش نبود داشتم کمک مادرش خونشون و تمیز میکردم و غذا مرغ سیخ میزدیم تعبییرش خیلی دوست دارم بدونم چیه لطفا پاسخ دهید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *