تعبیر خواب عزاداری برای مرده چیست؟

تعبیر خواب عزاداری برای مرده و مردن وی نشانه چیست؟

تعبیر خواب عزاداری برای مرده چیست؟

تعبیر خواب عزاداری برای مرده و مردن خواب بیینده تعبیر خوبی برای فرد ندارد و مطمئنا بزودی اتفاق شوم و بدی برای او اتفاق می افتد برای خواندن تعبیرات بیشتر توسط معبران مطلب زیر را بدقت بخوانید.

تعبیر خواب عزاداری

آنلی بیتون می‌گوید:

  • اگر خواب ببینید عزادار کودکی هستید، نشانه آن است که نقشه‌هایی که برای زندگی خود کشیده‌اید با سرعت به شکست می‌انجامد.
  • اگر خواب ببینید برای خویشاوندی عزاداری می‌کنید، دلالت بر آن دارد که در آینده پیشرفتی اندک خواهید داشت و ایده‌های شما که به خوبی اندیشیده شده، به ثمر نخواهد رسید.

تعبیر خواب عزاداری برای مرده

جابر مغربی گوید: اگر بیند مرده‌ای جان داد و خویشان او بر وی نوحه و زاری می‌کردند، دلیل که بر اهل بیت مرده غم و انده رسد. اگر بیند که خویشان وی آهسته می‌گریستند، دلیل که خویشان وی از وی شادی و خرمی رسد.


حضرت دانیال گوید: اگر به خواب بیند که بمرد و همه بر وی بگریستند تا وقتی که وی را بشستند و با کفن در گور کردند این همه، دلیل بر فساد دین بود


مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینیم کسی که مرده است گریه می کندخوب است و جای نگرانی نیست.


معبرین غربی گویند:

رفتن به مراسم ختم و عزاداری مرده در خواب نشان دهنده رخ دادن حادثه شومی در آن محل یا بیانگر جدایی بین دوستان و اقوام است.
اگر در خواب برای شخص مرده ای عزاداری می‌کنید نشان دهنده رسیدن ضرری از جانب اقوام مرده به شماست.
همچنین عزاداری برای مرده می‌تواند نشانه سختی است که به وسیله شخص عزادار به وجود می‌آید.


تعبیر خواب نوحه سرایی

خالد اصفهانی:

تعبیر خواب نوحه سرایی این است که مردم آنجا پراکنده و متفرق می‌شوند.
اگر ببینی نوحه سرایی می‌کنی و فریاد می‌کشی، تعبیرش ضرر و زیان می‌باشد.
اگر ببینی حاکم و فرمانروای شهر از دنیا رفته و برای او گریه و زاری و نوحه سرائی می‌کنند، یـعـنـی آن حاکم دچار ضرر و زیان می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

۲ نظر

  1. باسلام و درودباسلام و دروددیشب خواب دیدم که مراسم سفره حضرت رقیه است و دخترعمه هام نشسته بودن و گریه میکردن برای پسرشون که هفته ی پیش واقعا فوت کرده و برای پدر منم گریه می کردم. جهت اطلاع ک پدرم ۳ سال هست که فوت کرده. منم اومدم داخل مراسم و چندتا بخور عود دستم بود که اورده بودم به نیت بابام بدم. و خیلی برای بابام گریه کردم. و بعد از چند لحظه دوباره همون خواب یعنی مراسم‌سفره که البته سفره ای ندیدم با همون افراد و همون‌گریه و منم بازم خیلی روی بابام گریه کردم و وقتی وارد اونجا شدم گفتن ما منتظر تو بودیم. بازم دستم بخور عود بود و خرما. بهشون دادم گفتم به نیت پدرم . و وقتی بیدار شدم دوباره خواب دیدم پدرم با ماشین اومده و من براش خواستم سالگرد بگیرم و بعدش که رسید بهم گفت بابا جون این این کارتمه میخوام ازش پول دربیاری برام. کارت و از جیبش دراورد و بهم دادتعبیرش و می خواستم بدونم. با تشکر

    سلام دو شب قبل هم خیلی قران خونده بودم و خواب دیدم روی یک‌پل مسقف که جنسش آسفالتی بود و روی آب بود و بحالت سرازیر بود راه می رفتم. بارون هم میومد و بعدش تا چندقدم اومدم روی پل ، پل بحالت عمدی از جا کند و پل بحالت بحالت عمودی که منم بهش چسبیده بودم ایستاد و قبل از سقوط در آب من خیلی دعا کردم و بعد ازون پل به حالت اول برگشت و من و اورد سرجا. بعدش یک شکاف یک‌متری روی پل دیدم و پام قبل ازینکه بره توی شکاف یک اقایی با لباس سیاه نشسته بود روی پل ، دستمو بهش دراز کردم و ازش طلب کمک کردم و اون اقا دستمو گرفت و من و بطرف بالا کشید و نجاتم داد. بعدش من و برادر بزرگم وارد اتاق کوچی شدیم که یک دختر ۵ ساله ی بسیاربسیار زیبا شبیه فرسته با لباس سفید دیدم و دختر روی تخت نشسته بود. از زیبایی تعجب کردم و گفتمش تو خیلی قشنگی .اونم گفت تو هم به زیبایی من هستی. منم گفتمش نه قیافم مثل تو نیست . بعدش خودمو نگاه کردم دیدم واقعا به زیبایی اون دختره هستم. اینم لطفا تعبیر کنید. تشکرباسلام و احترام نمیدونم کجا باید تعبیر خوابهامو ببینم. دیشب بازم ۲ بار خواب دیدم سفره حضرت ابوالفضل ع هست و همه منتظر من بودن که برم براشون خودم بخونم مراسم و . خیلی دوست دارم بدونم تعبیرش چیه. ممنون می شم تعبیر کنید
    پیامی ارسال کنید…

  2. با احترام
    این تعاریف بالا خوابهای سه شب متوالی من هستن و چون کپی کردم همه باهم انتخاب شدن.
    سپاسگزار می شم تعابیرشون و بدونم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *