تعبیر خواب کمر درد و کمر چه مفهومی برای فرد دارد؟

تعبیر خواب کمر درد و کمر چه مفهومی برای فرد دارد؟

تعبیر خواب کمر درد چیست؟

تعبیر خواب کمردرد میتواند برای فرد میتواند نشانه فرزندان زیادی برای فرد باشذ و این و این خواب توسط معبران بزرگ تعبیر گردیده است و تعبیرات متفاوتی را برای این خواب ارائه داده اند.

به گفته منوچهر مطیعی تهرانی دیدن کمر یا به قول معبرین کهن پشت در خواب دلالت بر فرزندان و برادر بیننده خواب دارد. ما طبق معمول به فرزندان خویش دلبستگی امیدوارانه ای داریم و چنین می انگاریم که در سنین پیری فرزند پشت و پناه است همین طور برادر که بعد از پدر و مادر به انسان از هر کس دیگر نزدیک تر و به طور طبیعی و غریزی صمیمی تر است.

 

اگر بیننده خواب فرزند و برادری نداشته باشد کمر به فردی اطلاق می‌شود که بتوان بر آن تکیه کرد. فردی مانند یک دوست صمیمی که در زمان‌های سختی روی آن حساب باز کرد. حال اگر رویایی در مورد درد کمر یا پشت ببنیم چه تعبیری به همراه دارد؟

 

تعبیر خواب کمر درد
به طور کلی و طبق گفته های مطیعی تهرانی چنانچه در عالم خواب عضوی از بدن خویش را متالم و دردناک احساس کنید در صورتی که در بیداری دردی نداشته باشید و نگرانی بیمار شدن هم برایتان وجود نداشته باشد خواب شما از یک بیماری نزدیک خبر می دهد.

 

اسماعیل بن اشعث از معبرین کهن کمر درد در خواب را به غم و اندوه از جانب برادر و فرزندان می‌داند.

معبرین مهره های ستون فقرات که از پشت دیده می‌شوند را به طور خاصه فرزندان می دانند و بنابراین هرگونه آسیب دیدگی این ناحیه از بدن در خواب رسیدن اندوهی از جانب فرزندان است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.