تعریف رپرتاژ آگهی و اهمیت آن در سئو و بهینه سازی سایت چیست

تعریف رپرتاژ آگهی و اهمیت آن در سئو و بهینه سازی سایت چیست

 

در این بخش شما را به زبان ساده با رپرتاژ آگهی و اهمیت آن از نظر متخصصان سئو و بهینه سازی سایت ها بیان می کنیم. اگر وبمستر هستید یا سایت با هر موضوعی دارید مطالعه ی این مطلب را به شما توصیه می کنیم. به زبان خیلی ساده، رپورتاژ آگهی یعنی انتشار یک خبر یا مقاله سفارشی حاوی چند لینک فالو در وب سایت های مختلف برای برند سازی، افزایش بازدید، بهبود وضعیت سئو و افزایش رتبه سایت در نتایج جست و جوی گوگل.

 

مزایای رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی چیست؟

۱ – رپورتاژ یک نوع آگهی دائمی می باشد که در قالب یک خبر یا مطلب در وب سایت مورد نظر منتشر می شود. در واقع رپورتاژی که شما سفارش می دهید مانند یک مطلب آرشیوی می باشد و تا وقتی که سایت سفارش گیرنده در حال فعالیت باشد آگهی شما نیز حذف نخواهد شد.

۲ – با خرید و سفارش رپورتاژ آگهی، اعتبار شما نزد گوگل بالاتر رفته و رتبه سایت شما در نتایج جست و جو افزایش پیدا می کند.

۳ – رپورتاژ آگهی در حال حاضر طبیعی ترین روش برای ساخت بک لینک یا لینک بیلدینگ می باشد.

۴ – با خرید ریپورتاژ آگهی در سایت های معروف، نام سایت و برند شما نیز بیشتر دیده می شود و با این کار علاوه بر ارتقای وضعیت سئوی سایت خود، برند سازی و افزایش بازدید نیز صورت گرفته است.

چگونه با خرید رپورتاژ آگهی رتبه ۱ گوگل را به دست آوریم؟

مهمترین بخش خرید رپورتاژ آگهی دانستن این نکته است که در چه سایت هایی و چگونه سفارش دهیم. برای سفارش رپورتاژ آگهی باید دقت کنید که وب سایت مورد نظر تا حد امکان به موضوع فعالیت شما نزدیک باشد.

همچنین اگر قصد سفارش رپورتاژ به تعداد زیادی سایت و وبلاگ داشته باشید نباید متن رپورتاژ آگهی شما برای همه سایت ها یکسان باشد.

در حال حاضر تیم ما برای مشتریانی که متن آماده و اختصاصی ندارند، چندین مقاله به صورت دست نویس و ترجمه شده آماده می کند و در اختیار وب سایت ها قرار می دهد تا بک لینک سازی نزد گوگل طبیعی باشد.

پس از انتشار رپورتاژ مورد نظر شما در سایت های مختلف، شاهد افزایش و ارتقای رتبه سایت خود در گوگل خواهید بود. این پروسه معمولا بین ۱ تا ۳ ماه زمان می برد.

 

نمونه رپورتاژ آگهی

 

برای دیدن برخی از نمونه سفارشات رپورتاژ آگهی در سایت کوکا روی لینک زیر کلیک کنید.

+ نمونه رپورتاژ آگهی های منتشر شده

 

تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی

در حال حاضر ما با اکثر سایت های پربازدید و قدرتمند ایرانی در حال همکاری هستیم و این امکان محیاست که رپورتاژ شما در بهترین سایت های فارسی زبان منتشر شود.

برای دریافت تعرفه رپورتاژ آگهی در سایت های گوناگون با پشتیبانی تلگرام ما تماس بگیرید.

ایمیل : javidbakhtiar@gmail.com
تلگرام : https://telegram.me/javidbakhtiar

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.