تغییرات جسمانی در مردان در دوران پیری

تغییرات جسمانی در مردان در دوران پیری

تغییر فعالیت جنسی درمردان مسن

مردان در سال های میانسالی دچار تغییرات بسیار زیادی بخصوص در روابط جنسی برایشان اتفاق می افتد در مطلب زیر به این تغییرات بسیار مهم اشاره شده است.

فعالیت جنسی در دوران پیری، یکی از موضوعات بسیار مهم است. آگاهی داشتن نسبت به تغییرات جسمانی خاصی که همراه با پیری فرامی‌رسند، می‌تواند رضایت‌مندی را به زندگی شما و همسرتان بازگرداند. مطالعات بسیاری نشان می‌دهند که در بسیاری از موارد بدن انسان‌ها می‌تواند به عملکرد جنسی خودش در دوران پیری ادامه بدهد

و همچنان از آن لذت ببرد. برای بسیاری از مردان، تغییرات در فعالیت جنسی (به‌عنوان یکی از نتایج تغییرات جسمانی) در طول دهه ۵۰ سالگی شکل می‌گیرند. برای مثال، در سن ۶۰ سالگی، زمان مورد نیاز برای رسیدن به نعوظ کامل، به‌طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

درحالی که نعوظ در سنین جوانی راحت‌تر شکل می‌گیرد، اما این مساله در دوران پیری به محرک‌های بیشتری نیاز دارد. بنابراین، مردان در سنین پیری به کمک بیشتری از سوی همسرشان احتیاج دارند تا بتوانند این عملکرد طبیعی بدن را به‌صورت عادی برانگیخته کنند. تغییرات دیگر می‌توانند

شامل انقباضات ضعیف در طول رسیدن به اوج لذت جنسی باشند. این اتفاق می‌تواند به کاهش حجم مایع منی در حین انزال منجر شود. درواقع، به‌جای تجربه یک انزال قوی، فرد فقط با چند قطره مواجه می‌شود. حتی در برخی موارد ممکن است که هیچ انزالی به وجود نیاید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *