تقویت اسپرم با گردو

تقویت اسپرم با گردو

از گردو درمانی چه میزان اطلاع دارید؟ آیا میدانستید برای درمان نازایی می توانید از گردو کمک بگیرید. خواص  این دانه روغنی در تقویت اسپرم ها و نیروی جنسی مردانه بسیار چشمگیر است. در ادامه با مزایای مصرف گردو برای افایش توان باروری آشنا شوید.

محققان دریافتند که برای مردانی که می‌خواهند میل جنسی خود را افزایش دهند، یک ماده غذایی ساده وجود دارد که حتی مقدار کمی از آن برای بهبود کارکرد جنسی در مردان مفید است. تحقیقات نشان می‌دهند که اسید چرب موجود در گردو، بهترین ماده برای تسهیل در تولید اسپرم‌های سالم است. براساس مطالعاتی که نتایج آن در مجله زیست‌شناسی تناسلی به چاپ رسیده است،

مردان جوانی که به مدت ۱۲ هفته، حدود دو مشت مغز گردو در روز مصرف کردند، از اسپرم‌های سالم‌تری برخوردار بودند. با افزودن گردو به رژیم غذایی، شکل، حرکت و قدرت اسپرم‌ها افزایش می‌یابد و ناهنجاری‌های کروموزومی نیز به شدت کاهش می‌یابد. در این تحقیق، ۱۱۷ مرد ۲۱ تا ۳۵ ساله شرکت داشتند که نیمی از آن‌ها فقط ۷۰ گرم گردو به رژیم غذایی خود اضافه کردند و با تغییرات چشم‌گیری در وضعیت سلامت اسپرم‌هایشان روبه‌رو شدند. محققان معتقدند که نیاز به انجام مطالعات بیشتری است تا ثابت کنند که می‌توانند برای درمان برخی از مشکلات ناباروری در مردان، از روشی به نام گردو درمانی استفاده کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.