تقویت سلامتی در پاییز

تقویت سلامتی در پاییز

تقویت سلامتی در پاییز با برخی روش های تغذیه ای امکانپذیر خواهد بود. به این منظور وقتی می توانید از میوه‌ها و سبزی‌های مخصوص این فصل استفاده کنید. به راهنمایی های متخصصین تغذیه در این رابطه دقت کنید.

تغییر دادن رژیم غذایی با توجه به شرایط فصل پاییز و استفاده از محصولات ویژه این فصل، هم کیفیت وعده‌های غذایی را افزایش می‌دهد و هم به تقویت سلامتی کمک می‌کند. به نظر متخصصان، همه افراد باید از میوه‌ها و سبزی‌های پاییزی استفاده کنند، چون این محصولات در فصل پاییز از نظر ارزش تغذیه‌ای در بهترین حالت خودشان قرار دارند و متناسب با شرایط پاییز به تقویت افراد کمک می‌کنند. انتخاب مواد غذایی فصلی، این امکان را برای شما فراهم می‌کندتا از محصولات سالم‌تر و بی‌نقص‌تری استفاده کنید، چون از سموم و آفت‌کش‌های کمتری برای نگهداری آن‌ها استفاده می‌شود. میوه‌ها و سبزی‌هایی مثل گلابی، کلم بروکسل، انار و کدو تنبل، از مهم‌ترین محصولات پاییزی هستند که مصرف آن‌ها برای همه افراد لازم است. موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید، استفاده از چربی‌ها است. متخصصان معتقدند که با ورود به فصل پاییز، افراد باید از چربی‌های سالم استفاده کنند و این چربی‌ها را در برنامه غذایی خودشان قرار دهند.

بنابراین، روش پخت‌وپز غذاها و خوراکی‌های خانگی را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت امکان، روغن‌های سالم و مفید را جایگزین روغن‌های مضر کنید. روغن نارگیل و روغن زیتون، از بهترین گزینه‌هایی هستند که در دسترس شما قرار دارند. روغن نارگیل دارای نقطه دود بالاتری است و می‌توان دمای آن را تا حد زیادی افزایش داد، بدون این‌که عناصر آن به رادیکال‌های آزاد تجزیه شوند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *