تمرینات کگل برای مردان چه فوایدی دارد؟

تمرینات کگل برای مردان چه فوایدی دارد؟

احتمال دارد شما در مورد انجام تمرینات کگل فکر کرده باشید. قبل از شروع، دانستن تمام مزایایی که این تمرینات ممکن است برای شما به ارمغان بیاورد یک انگیزه مفید برای انجام آن ها خواهد بود. برای اکثر مردان، دلایل اصلی انجام تمرینات کگل کمک به کنترل انزال یا نعوظ قوی تر است. با این حال، در صورت انجام سخت و پیگیری این تمرینات شما نیز می توانید پاداش های فوق العاده ای را برای خودتان به وجود آورید. بیایید به این مزایا نگاهی بیندازیم.

کنترل انزال

این شاید یکی از شناخته شده ترین مزایای استفاده از تمرینات کگل باشد: کمک به مردان در مقابله با انزال زودرس. تمرینات عضلات کف لگن می تواند با افزایش توانایی شما برای عقب نشینی از انزال درست قبل از نقطه اوج به شما کمک کند.

هنگامی که شما خود را در رسیدن به این نقطه در طول رابطه جنسی می بینید، شما می توانید عضلات کف لگن را برای جلوگیری از رسیدن به اوج لذت فشار دهید. بنابراین در بعضی مواقع می توان آن را به عنوان آخرین خط دفاع در نظر گرفت. پس از آن شما زمانی را برای استراحت اختصاص می دهید، به موقعیتی می روید که می تواند به شما کمک کند تا طولانی تر در رابطه بمانید، یا هر گونه اقدامی که برای به تاخیر انداختن ارگاسم خود قبل از ادامه دادن به رابطه جنسی نیاز دارید، انجام دهید.

 آموزش برای استراحت عضلات درست در طول رابطه جنسی

با وجود اینکه خوب است که توانایی خود را برای به تاخیر انداختن انزال با انجام قوی تمرینات کگل افزایش دهید، شما واقعا نمی خواهید در هر زمان دیگری در طول رابطه جنسی از کگل استفاده کنید. اگر در طول رابطه جنسی به طور مرتب تمرینات را کگل انجام دهید، می تواند اثر متفاوتی داشته باشد و باعث انزال سریعتر شود. آنچه که شما واقعا می خواهید انجام دهید این است که عضلات کف لگن خود را آرام نگه دارید – مگر اینکه به نقطه انزال برسید، در این صورت با فشار دادن از این کار جلوگیری می کنید. بعضی از افراد می توانند در طول رابطه جنسی آرام باشند، اما برای دیگران این یک چالش جدی است. بنابراین برای کمک به کسانی که عضلات کف لگن را آرام می کنند، شما می توانید تمرینات کگل معکوس را انجام دهید.

بهبود قدرت نعوظ و اندازه

انجام تمرینات کگل به طور فعال خون را به آلت تناسلی پمپ می کند. این می تواند اثرات زیر را بر روی نعوظ شما داشته باشد:

  • شما ممکن است نعوظ بزرگتر و سخت تر داشته باشید.
  • شما می توانید با پمپاژ بیشتر خون، راحت تر آن را دریافت کنید. این می تواند به ویژه برای مردانی مفید باشد که در هنگام قرار دادن کاندوم، نعوظ خود را از دست می دهند.
  • همچنین ممکن است به افرادی که از اختلال نعوظ رنج می برند کمک کند. شما همچنین ممکن است بتوانید نعوظ خود را برای مدت طولانی حفظ کنید، شاید حتی به سطح چندین ارگاسم پشت سر هم برسید.

نیروی انزال را بهبود بخشید

پس از رشد عضلات کف لگن شما ممکن است حجم بیشتری از انزال را داشته باشید. شما ممکن است متوجه شوید که حجم انزال شما افزایش یافته است. این دقیقا به عنوان یک هدف عملی نیست، اما سرگرم کننده و در عین حال برای افزایش اعتماد به نفس خوب است.

ارگاسم شدید تر

با تقویت عضلات کف لگن شما می توانید ارگاسم قوی تری داشته باشید. اگر شما می توانید انزال خود را کنترل کرده و به تاخیر بیاندازید، اما هنوز هم به ارگاسم برسید، شما ممکن است در طول رابطه جنسی چندین بار به ارگاسم برسید.

کمک به بی اختیاری و نشت ادرار

یکی از مزایای ورزش کگل مربوط به رابطه جنسی نیست، اما هنوز هم برای برخی از مردان بسیار مفید است که می تواند به بی اختیاری ادرار کمک کند. این به این دلیل است که شما در هنگام تلاش برای نگهداری ادرار از عضلات مشابه در تمرینات کگل استفاده می کنید. بعضی از مردان ممکن است پس از پایان ادرار شدن دچار خروج قطرات ادرار شوند. دیگران ممکن است هنگامی که خنده و عطسه می کنند و یا تحت فشار قرار می گیرند دچار نشت ادرار شوند. تقویت عضلات درست از طریق کگل می تواند به جلوگیری از این اتفاق کمک کند.

اختصاصی روزنه آنلاین – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *