تهدید سلامتی قلب در فصل پاییز

تهدید سلامتی قلب در فصل پاییز

در فصل پاییز انواع عارضه های قلبی سلامتی ما را تهدید میکنند برای پیشگیری از آسیب های ناشی از امراض قلبی می توانید از برخی توصیه های مراقبتی در این فصل کمک بگیرید. با ما درادامه این بخش همراه باشید.

براساس گزارش‌هایی که انجمن قلب آمریکا ارائه کرده است، بیماری‌های قلبی و هیپوترمی در فصل پاییز شیوع بیشتری نسبت به قبل پیدا می‌کنند.درواقع،‌ افراد مبتلا به بیماری‌ عروق کرونر قلب ممکن است در آب‌وهوای سرد با احساس ناراحتی یا درد در قفسه سینه مواجه شوند که به آن آنژین صدری هم می‌گویند. انجمن قلب آمریکا به بیماران قلبی توصیه می‌کند که از اقدامات خاص مثل پارو کردن برف یا بلند کردن اشیای سنگین در شرایط آب‌وهوایی سرد خودداری کنند.

هایپوترمی هم زمانی اتفاق می‌افتد که بدن نتواند خودش را به اندازه کافی گرم نگه دارد. بنابراین، به افراد مبتلا به هیپوترمی توصیه می‌شود که به اندازه کافی لباس بپوشند. پوشیدن روسری‌ها و کلاه‌های گرم برای محافظت از سر در این افراد ضروری است، چون گرمای بدن می‌تواند از طریق سر افراد از بدن خارج شود. گوش‌ها نیز بیشتر از هر عضو دیگری مستعد یخ‌زدگی در آب‌وهوای سرد هستند. بنابراین، بهتر است از پوشش‌های مناسب برای محافظت از گوش‌ها نیز استفاده کنید.

بیماری دیگری که با فرا رسیدن فصل پاییز شیوع بیشتری پیدا می‌کند، آرتریت است. محققان برای سال‌های زیادی این‌طور تصور می‌کردند که شکل‌گیری تغییرات در فشار هوا می‌تواند اثرات مضری برای بدن داشته باشد. امروزه ثابت شده است که در مواردی مثل ابتلا به آرتریت، درد مفصل‌ها یا مشکلات عضلانی، این تغییرات می‌توانند به‌راحتی باعث افزایش درد در افراد بیمار شوند.

روز های پاییزی برای افرادی که از بیماری های قلبی روز های سختی است. دلیل اصلی آن این است که با سردی هوا ناخواسته ضربان قلب افزایش می یابد. این باعث افزایش فشار خون می شود. این امر باعث می شود تا ریسک حملات قلبی افزایش پیدا کند.

پاییز برای افرادی که از روماتیسم رنج می برند هم دردناک تر است به دلیل اینکه حساسیت این افراد با سردی هوا بیشتر می شود به خصوص افرادی که آرترید دارند. سرمای هوا می تواند بر روی عضلات و استخوان های آن ها تاثیر بگذارد پیشنهاد می شود این گونه افراد در هنگام خروج از خانه بسیار گرم بپوشند تا سرما نتواند به عضلات آن ها برسد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.