تهیه رولت مرغ و قارچ پنیری با دستور زیر

تهیه رولت مرغ و قارچ پنیری با دستور زیر

تهیه رولت مرغ و قارچ پنیری با دستور زیر

آموزش زیر مربوط به تهیه رولت مرغ و قارچ پنیری میباشد و تنها موادیکه در این رولت بکار رفته سینه مرغ , قارچ و فلفل دلمه ای میباشد که با وجود قرار دادن قارچ رولت طعم بینظیری پیدا میکند.

تهیه رولت مرغ و قارچ پنیری

سینه مرغ کامل ۲ عدد  .  قارچ خرد شده ۱ لیوان  .  فلفل دلمه ای ۱ عدد

پیاز ۲ عدد  .  سیر ۳ حبه  .  پنیر پیتزا رنده شده مقدار لازم  .  نمک و فلفل مقدار لازم

تهیه رولت مرغ و قارچ پنیری

هر سینه مرغ را از طول به ۳ قسمت برش بزنید و هر قسمت را کمی بکوبید تا نرم و پهن شود ( ۲ سینه کامل میشود ۶ سینه نازک ). داخل ماهیتابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید و پس از اینکه داغ شد پیازهای خرد شده و سیرهای رنده شده را اضافه کنید و تفت دهید تا نرم و طلایی شوند سپس قارچ و فلفل دلمه ای خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا مواد نرم شده و آب اضافی غذا کشیده شود ، پس از پخت کناری قرار دهید تاسرد شود.

روی سطح کار را کمی مرطوب کنید سپس سینه های مرغ را روی سطح کار قرار دهید و روی آنها نمک و فلفل بپاشید.مقداری از مخلوط قارچی که سرد شده است روی سینه مرغ قرار دهید و روی آن مقداری پنیر پیتزا بپاشید سپس سینه مرغ را رول کنید و با خلال چوبی در جای خود محکم نمایید ، به همین صورت تمام رول های مرغ را آماده کنید و بپیچید.

داخل ماهیتابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا داغ شود سپس رول های مرغ را داخل روغن داغ قرار دهید تا برشته و طلایی شوند ، پس از اینکه یک طرف طلایی شد برگردانید تا طرف دیگر نیز برشته و طلایی شود ( نیازی نیست روغن زیاد بریزید ).پس از اینکه رول ها سرخ شدند داخا ظرف بریزید و با سس و سالاد دلخواه رولت های مرغ را سرو کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *