تهیه سوپ قارچ و هویج با استفاده از عصاره گوشت

تهیه سوپ قارچ و هویج با استفاده از عصاره گوشت

تهیه سوپ قارچ و هویج با استفاده از عصاره گوشت

سوپ قارچ یکی از خوشمزه ترین سوپ ها میباشد که در زیر روش تهیه سوپ قارچ و هویج را که با استفاده از عصاره گوشت تهیه می شود را برای شما قرار داده ایم . علاوه بر این در این سوپ از آرد سفید و شیر نیز در آن استفاده شده است.

مواد لازم

هویج ۱ عدد
پیاز ۱ عدد
قارچ خرد شده ۱ لیوان
شیر ۲ لیوان
روغن مایع ۳ قاشق غذاخوری
کره ۴ قاشق غذاخوری
آرد سفید ۴ قاشق غذاخوری
آب ۱ لیوان
عصاره گوشت، نمک و فلفل به مقدار لازم

تهیه سوپ قارچ و هویج

داخل قابلمه ۳ قاشق غذاخوری روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید. پیاز و هویج رنده شده را داخل قابلمه بریزید و تفت دهید تا نرم شوند. سپس قارچ های خرد شده را اضافه کنید و ۵ دقیقه دیگر تفت دهید تا قارچ ها نیز نرم شوند.آب و شیر را باهم مخلوط کنید و به مواد داخل قابلمه اضافه نمایید. حرارت را زیاد کنید تا سوپ شروع به جوشیدن کند. سپس نمک ، فلفل و مقداری پودر عصاره گوشت اضافه کنید و هم بزنید تا مواد خوب مخلوط شوند ( در صورت تمایل بجای عصاره گوشت میتوانید از نصف لیوان اب گوشت استفاده کنید ).

کره را روی حرارت آب کنید و داخل کاسه ای بریزید. ارد را کم کم اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. سپس این سس را به سوپ اضافه و حرارت را ملایم کنید تا سوپ جا بیفتد. پس از اماده شدن سوپ را داخل ظرف بریزید و داغ سرو کنید.بدلیل وجود کره باید سوپ را سریع و بصورت داغ سرو کنید تا سرد و سفت نشود. میتوانید ظرف سوپ را داخل ماکروفر داغ کنید . سپس سوپ را داخل ظرف بریزید تا سوپ تان داغ بماند.

برای: ۲ نفر
حاضر است در : ۶۰ دقیقه
وعده: افطار, پیش غذا, شام, عصرانه


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *