تهیه نوشیدنی میوه ای برای بیماران قلبی

 تهیه نوشیدنی میوه ای برای بیماران قلبی

بهتر است بیماران قلبی از نوشیدنی های کافئین دار پرهیز کنند تا از شدت یافتن بیماری خود پیشگیری کنند. می توانند معجون میوه ای داغ را جایگزین نوشیدنی های کافئین دار کنند. انواع آب میوه در تقویت سلامت قلب و عروق موثر خواهند بود.

میوه‌هایی مانند کرن‌بری، انار و سیب، واقعا برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی مناسب هستند. بیماران قلبی می‌توانند از آب همین میوه‌ها برای تهیه نوشیدنی‌های داغ هم استفاده کنند. برای این کار، ابتدا باید آب سیب، آب انار و آب کرن‌بری را به‌مقدار مساوی با هم ترکیب کنید و اجازه بدهید که در کنار هم به‌خوبی جوش بیایند. در ادامه مقداری بابونه را داخل کیسه مناسب قرار دهیدو درون نوشیدنی بگذارید. بعد از گذشت چند دقیقه، کیسه بابونه را از نوشیدنی بیرون بیاورید. به همین راحتی نوشیدنی آماده است و شما یک نوشیدنی داغ، بسیار مفید و بدون کافئین دارید. می‌توانید مقداری عسل و کمی آب لیموی تازه به این نوشیدنی اضافه کنید و بعد آن را مصرف کنید. خوش‌بختانه، این معجون میوه‌ای داغ برای شب‌های زمستان فوق‌العاده مفید است،چون اصلا کافئین ندارد.

بنابراین، می‌توانید از آن به‌عنوان جایگزینی برای نوشیدنی‌های کافئین‌دار استفاده کنید. خودداری از مصرف کافئین، یکی از نکات مهم برای حفظ سلامت قلب در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی است. علاوه بر این، آنتی‌اکسیدان‌های زیادی در آب انار، کرن‌بری و سیب وجود دارند که همگی به تقویت سلامت قلب کمک می‌کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *