توصیه هایی در مورد میکرونیدلینگ و لیفتینگ

توصیه هایی در مورد میکرونیدلینگ و لیفتینگ

میکرونیدلینگ و لیفتینگ با نخ از جمله روش های زیبایی برای پوست به شمار می روند که هرکدام مراقبت های خاصی میطلبند و برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است طبق توصیه های پزشک پیش بروید و درصورت مشاهده هرنوع مشکلی به پزشک خود مشورت کنید.

میکرونیدلینگ، روشی برای تحریک کلاژن‌سازی به منظور جوان‌سازی یا ترمیم پوست است. پس از انجام این کار، روی پوست صورت یا سر، مصرف مکرر اسپری آب فوق اسیدی توصیه می‌شود. روی صورت از کرم‌های ترمیم‌کننده تجویزی نیز استفاده کنید. گاهی ممکن است برای شما قرص ضد تب‌خال هم به‌منظور پیشگیری از بروز تبخال، تجویز شود.

استفاده از ضدآفتاب حدود ۲۴ ساعت بعد از میکرونیدلینگ فراموش نکنید. لیفتینگ با نخ هم روشی برای درمان افتادگی پوست قسمت‌های مختلف پوست است. بعد از انجام این کار، از استعمال آب به سوراخ‌های ایجادشده به مدت ۴۸ ساعت پرهیز کنید و مصرف آنتی‌بیوتیک‌های تجویزشده توسط پزشک را مد نظر قرار دهید.

رسیدن به نتیجه مطلوب ممکن است ۲ ماه زمان لازم داشته باشد. بنابراین عجله نکنید. تورم تا ۲ روز بعد از عمل نرمال است و حتی ممکن است در نقاطی هم کبودی به وجود بیاید. اگر مشکل خاصی طی روزهای بعد از عمل لیفت با نخ داشتید، لازم است با پزشک خود تماس بگیرید و ویزیت شوید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *