توصیه های بعد از مزوتراپی

توصیه های بعد از مزوتراپی

برای بهبود وضعیت موها غالبا از روش مزوتراپی استفاده می شود. پانجام این روش زیبایی باید برخی مراقبت ها را در روزهای اولیه در نظر داشته باشید هم توصیه های خوراکی و هم توصیه های مراقبتی از پوست و مو را در این بخش در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مزوتراپی و PRP، دو روش درمانی پرطرفدار در بین علاقمندان به زیبایی و شادابی پوست و مو هستند. این روش‌ها در جوان‌سازی یا بهبود وضعیت زیر چشم‌ها (مانند رفع گودی و تیرگی زیر چشم) و همچنین جهت بهبود وضعیت موها در انواع خاص ریزش مو کاربرد دارند. در تزریق زیر چشم، ایجاد دو روز تورم، طبیعی است.

در تزریق صورت، نقاط پراکنده کبودی محتمل است. مصرف موضعی روغن زیتون روی قسمت‌های کبودشده صورت و نیز مصرف خوراکی آناناس تازه و آب کرفس در بهبود سریع‌تر کبودی‌ها مفید هستند. در نوع خاصی از تزریق PRP که مخلوطی از پلاسمای پُر پلاکت با یک ماده کلاژن‌ساز بسیار موثر است و آن را Golden PRP نام‌گذاری کرده‌ایم، تورم صورت ممکن است تا سه روز ادامه داشته باشد. به‌طور معمول، مصرف کپسول روی (زینک) و ویتامین C، در کنار آسیکلوویر، به تعداد لازم تجویز می‌شود و نباید مصرف آنها را پشت گوش انداخت.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *