توصیه های پس از انجام دادن پیلینگ

توصیه های پس از انجام دادن پیلینگ

اگر اقدام به لایه‌برداری پوستتان کرده اید بهتر است با مراقبت های پس از این روش زیبایی آشنایی داشته باشید. استفاده از کرم ترمیم‌کننده برای پوست و شست و شوی صورت از اهمیت زیادی در این زمینه برخوردار است. همچنین پس از تزریق چربی نیز باید یک سری اصول مراقبتی از پوستتان را در نظر بگیرید.

پیلینگ یا لایه‌برداری، یکی از روش‌های ساده برای از بین بردن لایه سطحی پوست و ایجاد شادابی و جوانی بیشتر پوست است. پس از انجام دادن پیلینگ TCA یا اسید میوه (گلیکولیک اسید)، شست‌وشوی صورت مانعی ندارد.استعمال اسپری آب فوق اسیدی توصیه می‌شود.

کرم ترمیم‌کننده تجویزشده را مرتب مصرف کنید و از دستکاری ضایعات پرهیز کنید. ضدآفتاب نیز نباید فراموش شود و زخم‌ها به هیچ عنوان نباید دستکاری شوند. تزریق چربی هم یکی از مدرن‌ترین و بهترین روش‌ها جهت جوان‌سازی و حجم دادن به صورت و بدن است. مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها و آسیکلوویر (برای پیشگیری از بروز تبخال) را به تعداد تجویزشده مد نظر قرار دهید. داروی ترمیم‌کننده و آنتی‌بیوتیکی موضعی را سه بار در روز به سوراخ‌های صورت و بدن بزنید و تا ۴۸ ساعت حمام نروید. توجه داشته باشید که تورم صورت ممکن است تا ۲ هفته شما را اذیت کند که طبیعی است. ممکن است شما به ۲ تا ۳ بار تزریق مجدد به فاصله ۲ تا ۶ ماه نیاز داشته باشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.