جدیدترین توصیه های پزشکی به مبتلایان به ویروس ایدز

 

 جدیدترین توصیه های پزشکی به مبتلایان به ویروس ایدزتوصیه های سازمان جهانی بهداشت به بیماران HIV

در مطلب زیر توصیه های جدید سازمان جهانی بهداشت در مورد بیماران مبتلا به بیماری اچی ای وی یا ایدز صادر کرده است. که در مطلب زیر بطور کامل این توصیه های پزشکی آورده شده است.

سازمان جهانی بهداشت در گزارش اخیر خود‌ توصیه کرد افراد بالغ مبتلا به HIV مثبت‌ به محض آنکه تعداد سلولهای ایمنی به زیر ۵۰۰ سلول در میلیمتر مربع خون رسید مصرف آنتی‌ویروس‌ها را آغاز کنند.‌ به گفته سازمان جهانی بهداشت درمان‌های ضد‌ویروس باید به محض تشخیص بیماری آغاز شود‌ و فرقی ندارد

بیمار بزرگسال است یا کودک. با توصیه جدید تعداد افراد تحت درمان مبتلا به ایدز از ۲۸ میلیون نفر ‌ به ۳۷ میلیون می‌رسد و می‌توان از مرگ ۲۱ میلیون نفر‌ و ۲۸ میلیون مبتلای جدید تا سال ۲۰۳۰ پیشگیری کرد. سازمان پزشکان بدون مرز‌ ضمن تایید این توصیه از دولت‌ها درخواست کمک مالی کرده است.

سازمان جهانی بهداشت‌ امیدوار است با برنامه ۹۰-۹۰- ۹۰ تا سال ۲۰۳۰ به این اپیدمی پایان دهند. بر اساس این برنامه ۹۰ درصد افراد آلوده باید شناسایی شوند.۹۰ درصد افرادی که از بیماری خود مبتلایند باید درمانها را پی بگیرند و ۹۰ درصد افراد تحت درمان باید تلاش کنند ویروس را کاملا نابود کرده و از آن خلاص شوند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.