خاصیت های درمانی معجون آب سیب با دارچین

خاصیت های درمانی معجون آب سیب با دارچین

از فواید معجون آب سیب با دارچین چه میدانید؟ این نوشیدنی پرخاصیت مزایای درمانی فراوانی برای مبتلایان به امراض قلبی دربردارد به راهنمایی های مختلف برای تهیه این معجون درمان کننده دقت کنید. آب سیب در کنترل اختلالات فشار خون تاثیرات فراوانی خواهد گذاشت.

برای این‌که آب سیب با دارچین را در خانه تهیه کنید، اصلا کار سختی در پیش ندارید. وقتی که آب سیب را گرفتید، باید آن را داخل قابلمه بریزید و بعد مقداری میخک و فلفل شیرین را در یک بسته توری کوچک قرار بدهید و داخل آب سیب بگذارید. علاوه بر این، باید چند تکه چوب دارچین را هم داخل قابلمه بگذارید. در ادامه، شعله اجاق گاز را روشن کنید و حرارت را پایین بیاورید.

همزمان با گرم شدن محتوای درون قابلمه، بوی ادویه‌ها و سیب هم بلند می‌شود. وقتی که آب سیب به‌خوبی داغ شد و بخار از آن متصاعد شد، باید میخک و فلفل شیرین و چوب دارچین را بیرون بیاورید و آن‌ها را دور بریزید. بعد جوشانده را داخل لیوان بریزید و مقداری دارچین تازه به آن اضافه کنید. حالا می‌توانید با خیال راحت این نوشیدنی داغ را بخورید.

آب سیب، سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های مفید برای قلب است. علاوه بر این، ویتامین C زیادی برای بدن فراهم می‌سازد و به‌عنوان یکی از منابع خوب برای دریافت پتاسیم شناخته می‌شود. خود دارچین هم برای تقویت سلامتی قلب مفید است و فشار خون را هم پایین می‌آورد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *