خانه مدرن روستایی با دکوراسیون چوبی و پله های مارپیچی در فرانسه + تصاویر

خانه زیبا و مدرن با پله های مارپیچی در روستایی در فرانسه

معماران خلاق شرکت معماری V2S این ساختمان را در میدان مرکزی روستا Tardets-Sorhulos با تکه های مدرن مانند یک پله ی مارپیچ دو طبقه در قسمت ورودی خانه بازسازی کرده اند.

طراحی منحصر به فرد راه پله به گونه ای است که از، محفظه شیشه ای ورودی قابل رویت بوده و مهمان ها را برای ورود به ساختمان و بازدید از موزه که در طبقه ی دوم قرار دارد ترغیب می کند.

این خانه به عنوان یک مرکز توریستی برای روستاهای اطراف سول سیبروآ در نظر گرفته شده است، بنابراین وجود نمای اصلی و قدیمی خانه از جنبه های فرهنگی مهم و تاثیرگذار می باشد. آنها همچنین تمام تیرها و ستون های قبلی را حفظ کرده و در اصلی را که به میدان شهر باز می شود به عنوان نقطه ی عطفی در ساختمان در نظر گرفته اند.

این پروژه دارای قسمت های مدرن و بازساری شده می باشد که در قسمت اطلاعات به کار رفته و برای جذب بازدید کننده در نظر گرفته شده است. فضای باز به کار رفته در طبقه همکف نور بیشتری را به فضا هدایت می کند.

مبلمان و وسایل به کار رفته در این خانه ی روستایی کاملا سفارشی از جنس چوب ساخته شده اند و هماهنگی خوبی را با کفپوش که از جنس کوارتز سیاه است و دیوارها که سفید رنگ و از جنس سنگریزه هستند به وجود آورده است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *