خصوصیات یک عشق واقعی از طرف مردان چیست؟

خصوصیات یک عشق واقعی از طرف مردان چیست؟

خصوصیات یک عشق واقعی مردانه

مطلب زیر نظر کارشناسان و روانشناسان خصوصیات یک عشق واقعی مردانه را برای شما قرار داده ایم که در زیر با با این نشانه ها میتوانید بفهمید که عشق واقعی از سوی مرد شما واقعیست یا خیر؟

در روابط بین دختر و پسر بسیار پیش می آید که عشق واقعی و اصیل با عشق های زودگذر و هوس های ناگهانی اشتباه گرفته می شود و در این روابط کسی که بیشتری ضربه را می خورد دختر است. البته این را هم باید گفت در این روابط پسرها هم ضربه بدی خورده و دیگر نمی توانند به طرف مقابل شان اعتماد کنند. به همین بهانه در این مقاله سعی کرده ایم خصوصیات یک عشق واقعی را به شما نشان دهیم.

خصوصیات یک عشق واقعی چیست؟

۱ – عشق واقعی هیچ گاه به نفرت تبدیل نمی شود فقط ممکن است بعد از بروز اتفاقات ناخوشایند به بی تفاوتی تبدیل شود و اگر عشقی روزی به تنفر تبدیل شد بدانید عشق نبوده و فقط یک رابطه بوده است.

۲ – عشق مراقبت و مواظبت می خواهد و آدم عاشق اساسا مهربان است.

۳ – عشق سالم دارای آگاهی و شناخت است و به دنبال شناخت طرف است که از آن لذت ببرد.

۴ – رابطه عاشقانه ای که شادی نیاورد دروغ است ، آدم عاشق دنبال دست آویز نمی گردد تا به او گیر دهد ،دنبال شناخت است تا بیشتر دوستش داشته باشد.

۵ – عشق واقعی شوق و شور و هیجان دارد.

۶ – عشق واقعی دارای خصوصیت فعال بودن است.

۷ – عشق واقعی امن و آرام است و سوء ظن و تشویش و اضطراب ندارد و امنیت را در خود احساس می کند.

۸ – عشق واقعی باعث احساس بهتر و پیشرفت می شود.

۹ – عشق دارای حرمت است .حرمت با احترام فرق دارد احترام یعنی هرچه طرف مقابل گفت ما قبول کنیم ولو غیر منطقی باشد. حرمت یعنی هر دونفر برابر هستند، یکی هستند، انسان هستند و یکی بر دیگری برتری ندارد.

۱۰ – خصوصیت دیگر عشق آرامش است در عین فعالیت. آرامش در سایه عمل به این موضع که هرچه در زندگی می توانیم تغییر دهیم تغییر دهیم و چیزهایی را که نمی توانیم تغییر دهیم بپذیریم به دست می آید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.