با داروخانه اینترنتی مثبت سبز بیشتر آشنا شوید

داروخانه اینترنتی مثبت سبز

 

آشنایی با داروخانه اینترنتی مثبت سبز

این مطلب به معرفی داروخانه اینترنتی مثبت سبز اختصاص دارد. با مطالعه این مطلب با داروخانه اینترنتی مثبت سبز بیشتر آشنا خواهید شد. زنبیل خرید مادربزرگ ها با اقلام موردنیاز و محدودشان همخوانی داشت، همان زنبیلی که برای مادران ما کاربرد چندانی در پی نداشت، چرا که مایحتاج نسل آنها بیشتر از ظرفیت آن زنبیل بود. ما درداروخانه اینترنتی مثبت سبز هر آنچه که با سلامتی شما یعنی مهم ترین وحساس‌ترین خواست بشریت، در ارتباط است، از معتبرترین برندها گلچین نموده و با توضیحاتی، به روز شده و دقیق در معرض دید شما عزیزان قرار داده ایم.

فروشنده‌های قدیم با محدودیت کالاهای مغازه خود، تنها به تجربیات خود در توضیح یک محصول بسنده می‌کردند و این خود ما بودیم که برای اطمینان از کیفیت یک کالا باید از آن استفاده کرده و تبعات سنگینش را می‌پرداختیم.

تنوع برندی که امروز ما با آن مواجهیم، بیش از یک فروشنده را برای تشریح و راهنمایی تخصصی طلب می کند.

شما علاوه بر رفع نیاز خود با خرید یک محصول، می‌توانید با قدرت مقایسه و خواندن توضیحاتی جامع و کامل، بهترین تصمیم را برای سلامتی خود اتخاذ نمایید.

در دنیای امروز ما که فضای مجازی خود را بر زندگی همه ما تحمیل نموده است، باید همگام و همسو با پیشرفت بشریت گام برداشت.سبدخرید اینترنتی دنیای امروز ما هم توانسته پاسخگوی نیاز ما باشد؛ سبد خریدی که با هر کلیک پر می‌شود و با هر کلیک از تعدادش کاسته می‌گردد.

 

در همهمه دنیای شلوغ ما، که کمترین ویژگی آن، کمبود وقت، ترافیک و محدودیت ساعات کاری فروشگاه ها و داروخانه هاست، ما در تمام ساعات در کنارشما با ارائه جزئی ترین اطلاعات قبل و بعد از خرید، به خدمات رسانی مشغولیم!

مجموعه مثبت سبز تحت نظارت موسس داروخانه دکتر حق نژاد و با استفاده از مشاورین مجرب داروساز در بستر داروخانه، با مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تمامی محصولات موردنیاز در حوزه زیبایی و سلامت، آرایشی و بهداشتی، مادر و کودک، مکمل‌ها، تجهیزات پزشکی و… در تمامی گروه‌ها را در دسته بندی هایی شفاف برای جست و جویی راحت، با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در ویترین نگاه شما عزیزان قرار داده است.

به سهولت یک کلیک می توانید اقلام موردنیاز خود و اطرافیانتان را به ما سفارش داده تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسانیم، همچنین گفتنی است، مجله پزشکی مثبت سبز خود به سوالات وابهامات ذهن شما در قالب مقالاتی علمی، پاسخ گفته و بر دامنه اطلاعات روزانه شما می‌افزاید.

 

رفع چین و چروک صورت با کرم ضد چروک

با گذشت زمان و بالا رفتن سن تغییراتی در سیستم بدن و ساختار پوست بوجود می‌آید، که نشان‌دهنده پیری و تحلیل فرد محسوب می‌گردند. روند پیری با کاهش فعالیت غدد چربی، کاهش رطوبت و همچنین نازک شدن لایه درم و تاثیر عوامل محیطی و ژنتیکی همراه است و موجب بروز چین و چروک‌های سطحی و عمیق در چهره افراد می‌شود. در حقیقت با بروز اختلال در ساخت و کاهش پروتئین‌های پوست (کلاژن و الاستین) که وظیفه حفظ استحکام و انعطاف پذیری پوست را بر عهده دارند فرایند پیری رخ می‌دهد. زمان دقیقی برای بروز چین و چروک وجود ندارد، اما عوامل مخرب محیطی و ژنتیک در تسریع این پدیده بسیار اهمیت دارند. این عوامل باعث فعال شدن آنزیم‌هایی می‌گردند، که سبب تجزیه کلاژن و الاستین و سایر پروتئین‌های پوست می‌شوند و استفاده از کرم ضد چروک خیلی میتونه به ترمیم پوستتون کمک کنه. در ادامه مطلب با بررسی بیشتر این عوامل در مثبت سبز با ما همراه باشید.

 

میزان رطوبت پوست

بی‌آبی و خشکی پوست از مهم‌ترین دلایل چین و چروک محسوب می‌شود. هنگامیکه پوست با کمبود آب و رطوبت مواجه شود، لایه سطحی پوست خشک، نازک و پوسته پوسته شده و ترک‌هایی در آن ایجاد می‌گردد. خشکی پوست شامل دو نوع است، خشکی کم آبی و خشکی کم چرب بودن پوست.

خشکی از نوع کم‌چربی با کمی‌تراوش غدد چربی همراه است و خشکی نوع دوم در اثر کم آبی می‌باشد که با مصرف اندازه آب از راه خوراکی می‌توانید مواد غذایی و انرژی زا را به پوست منتقل کنید و با تامین آب کافی از کم شدن خاصیت ارتجاعی پوست جلوگیری نمایید، در واقع آب موجود در بخش‌های مختلف پوست باعث نشاط، شادابی و حفظ جوانی در شما می‌گردد.

 

اشعه آفتاب

از دیگر عوامل اصلی بروز چین و چروک اشعه آفتاب می‌باشد. قرار گرفتن در معرض مستقیم تابش نور آفتاب موجب تسریع در روند پیری، کاهش قابلیت حل شدن آن‌ها و شکستن کلاژن‌ها می‌شود. با مصرف مدام و همه روزه ضد آفتاب چه در هوای آفتابی و چه در هوای ابری، از پوست خود در برابر پیری زود‌رس محافظت کنید.

 

ارث و ژنتیک

عامل ژنتیک و وراثت در بروز چین و چروک پیری بسیار اهمیت دارد، زیرا تا حد زیادی تغییرات پوستی برگرفته از الگوی وراثتی پدر و مادر و همچنین وابسته به ساختمان پوست و طراوشاتی که به سطح پوست می‌ریزند، دارد. بنابراین روند پیری صرفه نظر از افزایش سن و عوامل تاثیر گذار دیگر، به ژنتیک افراد نیز بستگی دارد، کما اینکه شما بسیاری از افراد را ملاحظه می‌کنید که با وجود سن بالا از چهره جوان‌تری برخوردار هستند.

علاوه بر رعایت نکات ذکر شده در بالا با توجه به داشتن رژیم غذایی سرشار از آنتی اکسیدان و دقت در شیوه صحیح سبک زندگی می‌توانید، از کرم‌ها و مواد شیمیایی که ویژگی و کارایی لازم به شرح زیر را دارند استفاده نمایید.

 

محافظت از پوست در برابر آلودگی، خشکی هوا و عوامل مخرب محیطی.
جلوگیری از تخریب کلاژن پوست و افزایش طول عمر سلول‎‎ها‌ی پوست
حاوی کوآنزیم Q10 و ویتامین E جهت حذف رادیکال‎های آزاد.
رفع چروک‎‎ها‎‎ی سطحی و کاهش عمق چین و چروک‎‎ها‎‎.
جلوگیری از ایجاد چین و چروک.
حاوی عصاره شی‌ باتر، روغن گل مغربی، روغن کالاندولا (گل همیشه بهار)، روغن آووکادو، عصاره گیاه مورد، روغن دانه کتان
حاوی عصاره‌هایی که خاصیت ضد التهابی و کمک کننده بازسازی و نوسازی پوست باشند.

منبع: https://mosbatesabz.com

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

۱ نظر

  1. در مورد ارثی بودن چروک صورت. یعنی چون مادر من تو سن ۴۰ سالگی صورتش مثل زن های ۵۰ ساله اس پس منم به عنوان دخترش سریعتر از معمول صورتم چروک میشه؟ و استفاده از کرم های ضد چروک تاثیری نداره؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.