در روز های آلوده سوپ قارچ مجارستانی بخورید!

در روز های آلوده سوپ قارچ مجارستانی بخورید!

آموزش پخت سوپ قارچ مجارستانی

در مطلب زیر طرز تهیه سوپ قارچ مجارستانی را برای شما قرار داده ایم این سوپ بسیار خوشمزه و کم کالری می باشد و ویژه روزهای بسیار آلوده می باشد.امیدوارم که از تهیه این سوپ خوشمزه راضی باشید.

دستور آشپزی امروز ما به طرز تهیه سوپ قارچ مجارستانی اختصاص دارد که غذایی کم‌کالری و مناسب برای روزهای سرد و آلوده سال است. مواد لازم برای ۶ نفر ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر ۶۰۰ گرم قارچ ورقه‌شده ۱ عدد پیاز متوسط خردشده ۳ قاشق غذاخوری آرد سبوس‌دار

۲ قاشق غذاخوری پودر پاپریکا ۲ قاشق غذاخوری شوید خشک ۴ فنجان آب سبزیجات ۲ فنجان شیر کم‌چرب ۶۰۰ گرم سیب‌زمینی خردشده (نگینی) نصف فنجان خامه کم‌چرب سه‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک برای آماده کردن این غذا در مرحله اول، روغن را داخل قابلمه گرم کنید.

سپس قارچ و پیاز را ۱۵ دقیقه در آن تفت بدهید. حالا آرد، پاپریکا و شوید را در شیر حل کنید و آن را به قابلمه بیفزایید. سایر مواد را داخل ظرف بریزید و بعد از جوش آمدن آب سوپ، حرارت را کم کنید و اجازه دهید تا سوپ شما غلیظ شود. این غذا را کاملا گرم سرو کنید. در ادامه، نگاهی هم به ارزش تغذیه‌ای و میزان ریزمغذی‌های موجود در این غذا خواهیم داشت.

انرژی: ۲۳۲ کیلوکالری چربی: ۶ گرم (۲ گرم اشباع و ۳ گرم تک‌زنجیره‌ای غیر اشباع) کلسترول: ۳۷ میلی‌گرم کروبوهیدرات: ۳۷ میلی‌گرم پروتئین: ۱۰ گرم فیبر: ۴ گرم سدیم: ۷۰۳ میلی‌گرم پتاسیم: ۹۷۱ میلی‌گرم پتاسیم: ۲۸ درصد نیاز روزانه ویتامین A: ۲۸ درصد ویتامین C: ۲۳ درصد کلسیم: ۱۶ درصد


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *