دستور پخت سوپ سیر یک غذای آتشین

دستور پخت سوپ سیر یک غذای آتشین

دستور پخت سوپ سیر

سیر خواص زیادی از جمله درمان بیماری های جنسی دارد که در زیر دستور پخت سوپ سیر را برای شما قرار داده ایم و اگر نگران بوی سیر هستید بهتر است بدانید که به هیچ وجه این سوپ بوی بدی را برای شما رقم نخواهد زد. امیدوارم که این سوپ بسیار پرخاصیت را بعنوان یک پیش غذای عالی و یا یک شام سبک استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

مواد لازم

اب مرغ ۴ لیوان
سیر ۱۰ عدد
کره ۲۵ گرم
پیاز ۱ عدد
روغن ۱ قاشق غذاخوری
ارد ۳ قاشق غذاخوری
سرکه ۱ قاشق غذاخوری
زرده تخم مرغ ۲ عدد
نمک مقدار لازم

دستور پخت سوپ سیر یک غذای آتشین

کره و روغن را درون قابلمه ای روی حرارت گاز قرار دهید تا روغن داغ شود. سیرها و پیاز را ریز خرد کنید و ۱۰ دقیقه درون روغن و کره داغ شده تفت دهید تا نرم شوند.

پس از تغییر رنگ سیر و پیاز ، ارد را کم کم اضافه کنید و ۲ دقیقه تفت دهید. سپس نمک ، سرکه ، ۴ لیوان اب مرغ و ۴ لیوان اب معمولی اضافه کنید و بگذارید حدود ۴۰-۳۰ دقیقه با حرارت متوسط سوپ بجوشد.

پس از اماده شدن سوپ ، زرده های تخم مرغ را اضافه کنید و با همزن بزنید تا سوپ یکدست شود ، پس از مخلوط کردن زیر حرارت را خاموش کنید تا سوپ نجوشد. سوپ را در کاسه بریزید و با تکه های نان برشته و کمی نعناع داغ یا جعفری خرد شده تزئین کنید.

نکته : مقدار سیر را میتوانید بسته به ذائقه تان کم و زیاد کنید ، این سوپ با توجه به وجود سیر بسیار مناسب برای فصل سرما ، تقویت عمومی بدن و همچنین مناسب برای کودکان ؛ افراد سالمند و بیمار میباشد.

استفاده از تزئیناتی مانند نعناع داغ و … سلیقه ای میباشد و اجباری در مصرف نیست.

برای: ۸ نفر
حاضر است در : ۴۰ دقیقه
وعده: پیش غذا, شام


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *