دستور پخت متفاوت سوپ بروکلی و لوبیا سفید

دستور پخت متفاوت سوپ بروکلی و لوبیا سفید

آموزش پخت سوپ بروکلی بهمراه لوبیا سفید

در مطلب زیر طرز تهیه یک سوپ بسیار خوشمزه و مقوی و در عین حال بسیار کم کالری را برای شما عزیزان قرار داده ایم امیدوارم که از تهیه سوپ بروکلی با لوبیا سفید لذت ببرید.

دستور آشپزی امروز به طرز تهیه سوپ بروکلی با لوبیا سفید اختصاص دارد که پیش‌غذایی رقیق، کم‌کالری و بسیار مغذی برای سالمندان، کودکان یا افرادی است که در این فصل، تجربه مکرر سرماخوردگی را دارند. برای تهیه این سوپ خوش‌طعم برای ۶ نفر به ۱ عدد عصاره مرغ،

۱ عدد عصاره سبزیجات، ۴ فنجان آب، ۴۵۰ گرم بروکلی، ۴۰۰ گرم لوبیا سفید پخته، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری فلفل سفید و یک فنجان پنیر چدار نیاز داریم. برای آماده کردن این سوپ هم ابتدا عصاره‌ها را در آب حل کنید و اجازه دهید تا آب حاوی عصاره‌ها روی شعله متوسط به جوش بیاید.

بروکلی را اضافه کنید و ۸ دقیقه زمان برای پختن آن در نظر بگیرید.سپس، لوبیاهای پخته را هم به ظرف بیفزایید و اجازه دهید تا یک دقیقه هم با بروکلی، بجوشند.حالا، نمک و فلفل را به سایر مواد بیفزایید. پس از کمی جوش خوردن، حرارت را خاموش کنید و پنیر چدار را هم در سوپ بریزید. درنهایت،این مواد را با گوشت‌کوب برقی یا دستگاه مخلوط‌کن، کاملا میکس کنید تا پوره یا سوپ یکنواختی

پیش روی‌تان باشد. هر وعده از این غذا تنها ۱۵۲ کیلوکالری انرژی، ۷ گرم چربی، ۲۰ میلی‌گرم کلسترول، ۱۵ گرم کربوهیدرات، ۱۱ گرم پروتئین، ۶ گرم فیبر، ۵۵۸ میلی‌گرم سدیم و ۴۹۱ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند حدود ۲۱ درصد از نیاز روزانه بدن به کلسیم، ۲۵ درصد به ویتامین A و ۹۴ درصد به ویتامین C را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *