دستور پخت ناگت مرغ و سبزیجات با استفاده از پودر سوخاری

دستور پخت ناگت مرغ و سبزیجات با استفاده از پودر سوخاری

دستور پخت ناگت مرغ و سبزیجات

دستور پخت ناگت مرغ و سبزیجات عنوان غذای زیر میباشد معمولا ناگت ها در انواع بسیار متفاوتی تهیه میشود این ناگت فوق العاده با تمامی ناگت ها کاملا متفاوت میباشد زیرا از تمامی سبزیجات در آن استفاده می گردد

ناگت مرغ و سبزیجات

سینه مرغ پخته ۲ عدد  .  کلم بروکلی ۱ لیوان  .  هویج ۱ عدد  . تخم مرغ ۱ عدد

پنیر رنده شده ۲ قاشق غذاخوری  .  آرد به مقدار لازم  .  پودر سوخاری به مقدار لازم

 

دستور پخت ناگت مرغ و سبزیجات با استفاده از پودر سوخاری

داخل قابلمه ای آب و نمک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید سپس کلم بروکلی ها را داخل آب جوش بریزید و پس از ۵ دقیقه که جوشید کلم بروکلی ها را با آب سرد ابکشی کنید.

کلم بروکلی های جوشیده ، سینه مرغ پخته ، هویج خرد شده و پنیر رنده شده را داخل میکسر بریزید و بزنید تا به شکل خمیری نرم شود ( میتوانید ۲ بار چرخ کنید ) سپس به آن نمک و فلفل بزنید.

خمیر ناگت را ۱ ساعت داخل یخچال بگذارید و استراحت دهید ، تخم مرغ را داخل کاسه ای بریزید و با چنگال بزنید.

آرد سوخاری و آرد سفید را داخل ظرف های جداگانه بریزید ، با دست تکه هایی از مایه ناگت بردارید و به آن شکل دهید سپس ناگت ها را به نوبت در آرد سفید ، تخم مرغ و آرد سوخاری بزنید.

پس از آماده شدن ناگت ها را داخل سینی فر که چرب کرده اید بگذارید و در فر با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد به مدت ۱۵ دقیقه بگذارید تا طلایی شوند سپس همراه با سس و سالاد سرو کنید.

نکته ها : میتوانید ناگت ها را در روغن هم سرخ کنید ، میتوانید به مایه ناگت ۱ تخم مرغ و ۱ قاشق غذاخوری آرد نخودچی اضافه کنید تا بافت منسجم تری داشته باشد ، به جای کلم بروکلی میتوانید از قارچ خام استفاده کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.