دستور پخت پیراشکی سیب زمینی و قارچ و نان سیر دار

دستور پخت پیراشکی سیب زمینی و قارچ و نان سیر داردستور پخت پیراشکی سیب زمینی و قارچ و نان سیر دار

دستور پخت پیراشکی سیب زمینی و قارچ

مطلب زیر به دستور پخت پیراشکی سیب زمینی و قارچ بهراه نان سیر دار اختصاص دارد این پیراشکی بسیار خوش طعم و خوشمزه میباشد و شما می توانید با استفاده از دستور زیر یک پیراشکی بسیار عالی تهیه کنید.

پیراشکی سیب زمینی
مواد لازم: سیب زمینی: ۲ عدد بزرگ،
تخم مرغ: یک عدد،
قارچ: ۱۰۰ گرم،
پیازچه: ۳ ساقه،
پنیر پیتزا: به میزان دلخواه،
نمک، فلفل و زردچوبه: به مقدار لازم.

دستور پخت پیراشکی سیب زمینی
ابتدا سیب زمینی‌ها را بپزید و پس از پخته شدن آنها را رنده یا خوب له کنید. سپس یک عدد تخم مرغ را درون آن بشکنید و نمک، فلفل و زرد چوبه را به آن اضافه کنید. در این مرحله قارچ‌ها را به صورت ورقه‌ای خرد کرده و درون روغن کمی تفت دهید اما مراقب باشید رنگ آنها قهوه‌ای نشود. سپس پیازچه‌ها را خرد کرده و درون همان روغن کمی تفت دهید تا نرم شود. حالا گلوله‌ای کوچک از سیب زمینی بردارید و کمی از مخلوط قارچ و پیازچه درون آن بریزید و پس از ریختن پنیر پیتزا روی آن، پیراشکی را با دست به صورت رول در‌آورید و درون روغن سرخ کنید.

نان سیردار
مواد لازم:
نان باگت: ۲ عدد،
کره: ۵۰ گرم،
سس مایونز یا سس  گوجه فرنگی: به مقدار لازم،
سیر: ۳ حبه،
پنیر پیتزا: به میزان دلخواه.

دستور پخت پیراشکی سیب زمینی
نان باگت را از وسط نصف کرده و در صورت تمایل خمیر داخل آن را خارج کنید. سپس لایه‌ای‌ کره روی آن بمالید و سیرهایی را که از قبل رنده کرده‌اید روی سطح آن بریزید و در مرحله آخر مقدار دلخواه پنیر پیتزا را نیز به آن بیفزایید. گریل فر را با درجه ۳۵۰ درجه فارنهایت روشن کنید و نان‌ها را درون سینی فر بچینید. وقتی پنیر پیتزا آب شد و به رنگ طلایی درآمد، می‌توانید آن را از فر خارج کنید. این نان را می‌توان با سس گوجه یا سس مایونز مصرف کرد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *