دلایل ایجاد بوی بد دهان

دلایل ایجاد بوی بد دهان

همیشه علت بوی بد دهان مسواک نزدن نیست گاهی اوقات بیماری های داخلی می توانند عامل ایجاد بوی نامطبوع در دهانمان شوند می توانید از راهنمایی های طب سنتی برای رفع این حالت در دهانتان کمک بگیرید با ما همراه باشید.

بوی بد دهان علی رغم رعایت بهداشت دهان و دندان از مشکلاتی می باشد که ممکن است برای عده‌ای وجود داشته باشد. رفع این مشکل و در حقیقت درمان بوی بد دهان از نگاه طب سنتی و اسلامی، بسیار کارساز به نظر می‌رسد . دکترغلامرضا کردافشاری، متخصص طب سنتی گفت: دلایل زیادی برای وجود بوی بد دهان وجود دارد که از آن جمله این چند مورد است :

اول حرارت بالای معده و ایجاد رطوبت بالای دهان و معده که در هنگام گرسنگی، علت بروز بوی بد دهان است . دومین علت، عفونت لثه و دندان‌ها و پوسیدگی دندان‌ها است. سومین علت عفونت و بیماری‌های ریوی است. دکتر کرد افشاری ادامه داد: استفاده از برخی مواد طبیعی در رفع این مشکل بسیار کار ساز است.

یکی از روش‌ها، مالیدن پوست سبز گردو به بن دندان‌هاست.روش دیگرمالیدن مخلوط عسل و سرکه بر روی دندان‌ها است . این متخصص طب سنتی ادامه داد: جویدن کندر هم در سفت شدن لثه‌ها و جلوگیری از بروز عفونت‌ و در نتیجه بروز بوی بد در دهان بسیار مؤثر است . به عنوان آخرین نکته، ماساژ لثه‌ها و دندان‌ها با عسل و نمک مانع از بروز زخم‌های دهانی و بروز بوی بد در دهان می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *