دلایل سرخوردگی در سال های اولیه زندگی

دلایل سرخوردگی در سال های اولیه زندگی

چرا زوج ها در سال های اول زندگی دچار سرخوردگی می شوند؟

در مطلب زیر علت سرخوردگی زوج های جوان در سال های اول زندگی مورد بررسی قرار می گیرد و این احساس به آنها تلقی می گردد که شاید ازدواجشان اشتباه بوده است.

تحوه برخورد با سرخوردگی سالهای اولیه زندگی مشترک. وقتی که زوج‌ها در سال‌های اولیه زندگی مشترک متوجه می‌شوند که برخی چیزها آن‌طور نیستند که انتظارش را داشته‌اند، معمولا احساس می‌کنند که در ازدواج‌شان اشتباه کرده‌اند و شاید زندگی کردن با افراد دیگر یا ازدواج دوباره باعث بهتر شدن حال‌شان بشود.

این تصور رایج لزوما درست نیست، چون تقریبا همه افراد متاهل از ناامیدی و سرخوردگی در ماه‌های اولیه ازدواج رنج می‌برند. اگر دو زوج بتوانند همدیگر را همان‌طور بپذیرند که واقعا هستند، می‌توانند زندگی رو به پیشرفتی را تجربه کنند. البته راه‌حل‌های دیگری هم وجود دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

در اولین برخورد به این حالت سرخوردگی به‌عنوان نوعی دوره انتقالی نگاه کنید که همه زوج‌ها باید آن‌ را تجربه کنند، نه به‌عنوان نشانه‌ای از یک ازدواج ناموفق. به‌جای این‌که تمام انرژی‌تان را برای تغییر دادن همسرتان صرف کنید، روی تطبیق دادن خودتان با شرایط متمرکز شوید. وقتی چنین کاری را انجام دهید، متوجه می‌شوید

که بهترین راه برای تغییر دادن رفتارهای دیگران، این است که اول رفتار خودتان را تغییر دهید. انسان‌ها معمولا راحت‌تر تغییر می‌کنند، اگر احساس کنند که مورد پذیرش قرار گرفته‌اند. در کنار همه چیز، باید برای تقویت تعهد زناشویی‌تان نیز تلاش کنید. بنابراین اولولیت اول‌تان باید این باشد که همسر خوبی باشید و هر کاری که لازم است را به‌خاطر همسرتان انجام دهید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.