دو نوع برنامه‌ کاربردی برای بیماران قلبی

دو نوع برنامه‌ کاربردی برای بیماران قلبی

به تازگی محققین برای درمان برخی امراض قلبی و عروقی دو نوع برنامه کاربردی مفید برای این افراد تهیه دیده اند که می توانند به معاینه قلب این افراد بپردازد و از شرایط جسمی آن ها طلاعات مفیدی کسب کند. این دو برنامه کاربردی را در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد.

Echocardiography Atlas: یک برنامه کاربردی رایگان است که می‌تواند به عنوان مرجعی جیبی، چه برای پزشکان، چه برای بیماران و وافراد کنجکاو درباره کارکرد قلب، اطلاعات خوبی را فراهم کند. این برنامه با داشتن ۲۵۰تصویر و ۱۸۹ ویدئو با توضیح می‌تواند درسی تصویری درباره شایع‌ترین انواع بیماری قلبی به شما بدهد. نگاهی دقیق‌تر به اکوکاردیوگرام‌ها به شما کمک خواهد کرد که درباره معاینه قلب طبیعی بیاموزید. در عین حال می‌توانید بیماری‌های خاص مانند بیماری‌های مادرزادی قلب، انفارکتوس میوکاردی، کاردیومیوپاتی و غیره نیز در این برنامه جستجو کنید.

Instant Heart Rate: یک برنامه‌ کاربردی است که برای آیفون به قیمت ۹۹/۱ دلار و برای تلفن‌های آندروئیدی به طور رایگان در دسترس است. ورزش عاملی مهم برای حفظ سلامت قلب شما است. این برنامه کاربردی به شما کمک می‌کند تا میزان هدف سرعت ضربان قلب خود را محاسبه کنید، تا بتوانید بدون فشار آوردن بیش از حد بر قلبتان ورزش کنید. برای استفاده از این برنامه انگشتتان را روی دوربین تلفن بگذارید تا پس از چند ثانیه ضربان قلبتان تعیین شود. با استفاده از این برنامه می‌تواند بیشترین نفع را ورزش ببرید. میزان استرس خود را ارزیابی کنید و دریابید که شمار ضربان‌های قلبتان چقدر است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *