راهکارهای خوراکی برای تعریق بیش از حد

راهکارهای خوراکی برای تعریق بیش از حد

برای افرادی که از تعریق زیاد رنج میبرند راهکارهای درمانی زیادی وجود دارد؛می توانید از ویتامین‌های گروهC، ویتامین E و کپسول لسیتین می توانید کمک بگیرید. همچنین گیاهانی مانند مریم‌گلی، عنبر سائل و اکالیپتوس هم می توانند به درمان تعریق یش از حد شما کمک کنند.

مکمل ضد عرق چیست؟ در این مطلب می خواهیم به بررسی مکمل هایی که ضد تعرق می باشند بپردازیم. سال‌های زیادی است که مکمل‌های طبیعی برای درمان تعریق بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از موثرترین مکمل‌های طبیعی برای این هدف بهداشتی، شامل چنین مواردی می‌شوند: ویتامین‌های خانواده B،اسیدهای چرب ضروری، ویتامین C، ویتامین E و کپسول لسیتین. این مکمل‌ها برای درمان پُرکاری تیروئید هم به کار گرفته می‌شوند که یکی از علت‌های اصلی تعریق بیش از حد است. مکمل‌های مفید و موثر دیگری هم هستند که از بین آن‌ها می‌توان به مریم‌گلی، عنبر سائل و اکالیپتوس اشاره کرد.

البته هنوز به شواهد علمی دقیق‌تری لازم است تا درک بهتری درباره کارآیی و ایمنی مصرف این مکمل‌های گیاهی با هدف کاهش تعریق بیش از حد پیدا کنیم. با این‌حال، مریم‌گلی می‌تواند یکی از پُرمصرف‌ترین مکمل‌های طبیعی در درمان تعریق بیش از حد باشد. برخی متخصصان معتقدندکه مریم‌گلی می‌تواند به درمان چندین بیماری همراه با تعریق بیش از حد کمک کند، از جمله تعریق شبانه و گُرگرفتگی ناشی از یائسگی. مریم‌گلی، قدرت انقباضی بالایی دارد که به همین دلیل می‌تواند بافت‌های بدن از جمله بافت پوست را منقبض کند و مانع از تعریق بیش از حد شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.