راهکارهای مفید برای به ارگاسم رسیدن خانم ها

راهکارهای مفید برای به ارگاسم رسیدن خانم ها

رسیدن به ارگاسم سریع با این روش ها

معمولا بعضی از خانم ها یا به ارگاسم نمیرسند و اگر برسند این مسئله بسیار بطول می انجامد بنابراین در مطلب زیر راهکارها و روش های جالبی برای به ارگاسم رسیدن خانم ها ارائه داده ایم.

حدود ۱۰ درصد از زنان هیچ‌وقت در زندگی ارگاسم را تجربه نمی‌کنند. اما همه زنان باید بدانند که آموزش دیدن برای ارگاسم شدن ممکن است. درس اول و مهم‌ترین درس این است که باید تمرین کنید تا در حین رابطه زناشویی به تعادل میان تنش و آرامش برسید. اما مسئله این‌جاست که چطور می‌توان این تعادل را برقرار کرد.

چطور ارگاسم داشته باشیم؟ گام اول: تنش عضلانی نوع هیجانی که به زنان کمک می‌کند تا به ارگاسم برسند، تنش عضلانی myotonia است. بسیاری از زنان به غلط این‌طور فکر می‌کنند که باید فقط آرام باشند و دراز بکشند، و آرام بودن در طول رابطه زناشویی مهم‌ترین چیز است.

اما در واقع تنش عضلانی اغلب برای ارگاسم ضروری است. بسیاری از زنان که ارگاسم خوبی را تجربه می‌کنند، اولین ارگاسم‌شان با مقدار مناسبی از تنش و فشار در ناحیه‌های شکم، پا و باسن همراه بوده است. گام دوم: آرام شدن بخش مرتبط با آرامش این معادله در مغز زنان قرار دارد. زنان باید در طول رابطه زناشویی بر روی احساسات برآمده از تحریک شدن تمرکز کنند.

زنان باید سعی کنند به افکاری بپردازند که تحریک جنسی را شدیدتر کند و از افکار منفی و عصبی‌کننده‌ای که تحریک‌پذیری را کاهش می‌دهند یا خنثی می‌کنند، پرهیز کنند. آنان نباید به مسائل روزمره و مشکلات فکر کنند چون توان مغزی‌شان را به حدی اشغال می‌کند که فضایی برای تحریک شدن باقی نمی‌ماند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *