راهکارهای موثر برای روابط زناشویی در زندگی

راهکارهای موثر برای روابط زناشویی در زندگی

چه کنیم تا روابط زناشویی و جنسی بهتری داشته باشیم

در این بخش یکسری پیشنهادات علمی برای بهبود روابط زناشویی داریم. اگر می خواهید روابط زناشویی بهتری داشته باشید حتما این مطلب را با دقت مطالعه کنید. اضافه وزن، تغییر شکل بدن و حتی تغییرات طبیعی بدن با بالا رفتن سن، همگی می‌توانند بر میل جنسی شما تاثیر بگذارند. در بعضی از موارد می‌توان با انتخاب‌های هوشمندانه برای تغییر در سبک زندگی و آمادگی روانی برای درمان‌های تخصصی، زندگی زناشویی کامل و بی‌نقصی را تجربه کرد.

اگر چه هنوز از نظر علمی اثبات نشده است که استفاده از غذاهای تند و فلفلی می‌تواند میل جنسی را افزایش دهد، اما غذاهایی که فلفل قرمز دارند می‌توانند جریان خون بدن را بالا ببرند و این حالت برای اندام‌های جنسی تاثیر خیلی مثبتی دارد. کسپایسین فلفل قرمز حتی می‌تواند به ترشح بیشتر اندورفین کمک کند.

فعالیت جنسی خیلی به ورزش آمادگی جسمانی شبیه است. اگر می‌خواهید رابطه زناشویی خوبی داشته باشید، پس باید ورزش کردن و آمادگی جسمانی را جدی بگیرید. وزن زیاد و شکم بزرگ می‌تواند نقش مهمی را در مشکل اختلال نعوظ ایفا کند. بر اساس مطالعات اخیر،‌ مردانی که دور کمرشان بیشتر از ۱۰۱ سانتی‌متر است خیلی بیشتر با اختلال نعوظ مواجه می‌شوند.

ورزش کردن در کنار استفاده از رژیم غذایی سالم می‌تواند علاوه بر کوچک کردن شکم، مانع بیماری‌های قلبی-عروقی شود که نقش زیادی در اختلال نعوظ دارند. کیک‌ها و کلوچه‌های بسته‌بندی‌شده، انواع غذاهای فرآوری‌شده که چربی ترانس بالایی دارند، کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده و قندهای ساده، می‌توانند جریان خون بدن را کاهش دهند و باعث التهاب شوند. پس مراقب رژیم غذایی‌تان باشید و به‌جای استفاده از این خوراکی‌ها و غذاها، از میوه‌ها و سبزیجات استفاده کنید.

همچنین باید بدانید که، برای بهبود روابط زناشویی یکی از عوامل موثر و مهم، علاقه است. برای ایجاد علاقه و تفاهم لازم است کمی بیشتر وقت بگذارید تا در کنار رابطه جنسی بهتر، زندگی زیباتری نیز داشته باشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *