درمان خانگی و سریع خارش واژن

روش های درمان خانگی خارش واژن

درمان خانگی و سریع خارش واژن
درمان خانگی و سریع خارش واژن

خارش واژن (ناحیه تناسلی زنان) مشکلی است که هر خانمی یکبار در عمر ان را تجربه میکند و می داند که این مشکل بسیار سخت و غیرقابل تحمل است.خارش واژن را به روش های مختلف می توان درمان کرد. سوزش و خارش واژینال یکی از مشکلاتی است که بایستی در درمان آن جدی بود.ladycarehealth نسخه های خانگی فوق العاده ای را برای درمان سریع خارش ناحیه تناسلی زنان پیشنهاد می کند. در میان راههای درمان خارش واژن ما در این بخش به سراغ درمان های خانگی و گیاهی خارش وازن رفته ایم که بی خطر و عوارض هستند.

درمان سریع خارش واژن و سوزش واژن در خانه

به سراغ راه و روش های خانگی برای درمان سوزش و خارش واژن می رویم.راه و روش هایی که بایتسی به دقت و درستی استفاده شوند تا نتیجه بخش باشند.

برای درمان سوزش و خارش واژن آلوئه ورا را امتحان کنید:

آلوئه ورا سرشار از ویتامین سی و آمینو اسید و دیگر مواد معدنی ضروری برای بدن است.ژل آلوئه ورا سلول های آلوده را نابود می کند. نوشیدن منظم آب آلوئه ورا (آبمیوه) سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده و کاندیدای رشد میکروب و عفونت را در بدن شما کاهش می دهد. مصرف موضعی ژل آلوئه ورا در ناحیه تناسلی زنان یکی از نسخه های عالی طب سنتی برای درمان خارش واژن است.

ژل آلوئه ورا برای درمان خارش واژن
ژل آلوئه ورا برای درمان خارش واژن

سیر درمانی عالی برای خارش و سوزش واژن

سیر حاوی مجموعه ای از ترکیبات فوق العاده شامل آلیسین، آلیناز و آلیین است که به عنوان قوی ترین ضد باکتر و ضد قارچ ها شناخته شده اند. مصرف سیر به طور مرتب فاکتورهای ایجاد میکروب و عفونت را در بدن نابود می کند و به طبع از بروز بیماری های عفونی جلوگیری می شود.

برای درمان عفونت و خارش واژن می توانید حبه ای از سیر را داخل یک گاز تمیز بپیچید و مثل یک تامپون در دهانه حفره واژن قرار دهید تا با از بین بردن عفونت واژن منجر به درمان خارش واژن شود.

چند قطره از روغن سیر را با ۱ قاشق چایخوری روغن ویتامین ای رقیق کنید و به محل بمالید. بعد از ۱۰ دقیقه آبکشی کنید. تکرار ۲ بار در هفته با این روش خارش وازن را درمان کنید.

روغن پونه کوهی نسخه درمان خارش واژن در طب سنتی

یکی از نسخه های گیاهی قدیمی برای درمان مشکلات عفونی واژن و درمان خارش واژن استفاده از شاخ و برگ پونه کوهی است که به صورت های مختلف می توان استفاده کرد.

به عنوان مثال میتوانید شاخ و برگ پونه را داخل آب بجوشانید و سپس آن را از صافی رد کرده و مایع به دست آمده را داخل وان حمام ریخته و به مدت ۲۰ دقیقه داخل آن بنشینید تا با تماس واژن با این محلول بتوانید خارش واژن و عفونت های ناحیه تناسلی زنان را درمان کنید.

چای گیاهی برای درمان خارش واژن

چای تهیه شده از گیاهان دارویی مثل دارچین و یا بادرنجوبه یکی از درمان های گیاهی و طب سنتی برای درمان خارش واژن است.

سرکه سیب درمانگر قوی خارش واژن

سرکه سیب درمان مناسبی برای خارش واژن است.

سرکه سیب برای درمان خارش واژن
سرکه سیب برای درمان خارش واژن

۱- برای درمان خارش واژن ۲ قاشق از سرکه سیب خالص و تصفیه نشده را داخل یک لیوان آب گرم مخلوط کنید و روزانه ۲ بار واژن را با آن شستشو دهید.

۲- ۱ قاشق سرکه سیب را به همراه ۱ قاشق عسل داخل یک لیوان آن گرم حل کنید و مثل نسخه ی قبل روزانه ۲ مرتبه واژن را با این محلول شستشو دهید.

کمپرسور سرد خارش واژن را درمان می کند

تکه ای یخ را داخل یک پارچه ی تمیز بپیچید. برای چند دقیقه آن را روی واژن قرار دهید. بعد از دقیقه ای آن را برداشته و بعد از گذشت ۳۰ ثانیه دوباره تکرار کنید.این روش یک روش برای درمان سریع خارش واژن است.

درمان خارش واژن با آب و نمک

۱- برای درمان خارش واژن با آب نمک بایستی ۱ قاشق غذاخوری نمک را داخل یک لیوان آن حل کنید و برای شستشوی واژن از ان استفاده کنید. این روش به سرعت خارش وازن را تسکین می بخشد.

۲- ۱/۴ فنجان نمک را داخل وان پر از آب گرم حل کنید و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه داخل آن بنشینید. با تکرار دوبار در روز به سرعت خارش واژن متوقف و درمان می شود.

نکته:اگر حساسیت پوستی و یا زخمی در این ناحیه دارید از این نسخه استفاده نکنید.

با ماست خارش واژن را درمان کنید:

یک تامبون آغشته به ماست راداخل مهبل قرار دهید تا خارش وازن را متوقف کند. همچنین خوردن یک فنجان ماست در طول روز به درمان خارش واژن کمک می کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.