رنگ پوشش در مصاحبه شغلی که قبولیتان را 100 درصد میکند!

رنگ پوشش در مصاحبه شغلی که قبولیتان را 100 درصد میکند!

رنگ پوشش در مصاحبه شغلی

مطلب زیر رنگ پوشش در مصاحبه شغلی را برای فرد قرار داده شده است و مطئن باشید که فرد با پوشیدن این لباس ها مطمئن باشد که با این پوشش در مصاحبه اش قبول خواهد شد.

آنچه شما به تن می کنید و لباسی که می پوشید، حرف های بسیاری درباره شخصیت و درون شما می زند.
به تازگی بررسی انجام شده و در این بررسی بهترین و بدترین رنگ های لباس در مصاحبه های استخدامی مشخص شده است.
در این تحقیق ۲۹۹۹ مدیر کارگزینی و منابع انسانی شرکت کردند و بررسی روی آنها تکلیف رنگ های زیادی را برای مصاحبه ی استخدامی نشان داد. رنگ پوشش در مصاحبه شغلی

بر این اساس رنگ های آبی و مشکی بهترین رنگ ها برای مصاحبه استخدامی هستند. به بیان دیگر لباس هایی به رنگ آبی و مشکی بهترین تاثیرگذاری را در یک مصاحبه استخدامی دارند. رنگ پوشش در مصاحبه شغلی

رنگ هایی چون آبی، مشکی، خاکستری و قهوه ای که در اصطلاح رنگ های سنگین خوانده می شوند، در برخورد اول می توانند مثبت ترین تاثیر را روی مخاطب بگذارند.

این در حالی است که رنگ هایی چون نارنجی، و رزد که رنگ های زنده تر یا در اصطلاح جیغ هستند، چندان اثر مطلوبی روی طرف مقابل ندارند رنگ پوشش در مصاحبه شغلی

چگونه برای حضور در مصاحبه شغلی لباس بپوشیم؟

همه ما در زندگی خود بارها در مصاحبه‌های شغلی مختلف در شرکت‌هایی با کارها و مشاغل گوناگون شرکت کرده‌ایم. در تمامی این مصاحبه‌ها سعی کرده‌ایم بهترین خود را ارائه کرده و فرد مصاحبه‌کننده را متقاعد کنیم که برای شغل مورد نظر مناسب‌ایم. با این همه، یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که می‌تواند تاثیر اولیه خوبی را روی فرد مصاحبه‌کننده بگذارد، نوع پوشش ماست. این‌که چگونه برای یک مصاحبه کاری لباس بپوشیم از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است و ما در این مطلب می‌خواهیم چند روش ساده را با شما در میان بگذاریم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهترین پوشش ممکن را در یک مصاحبه کاری داشته باشید.

مصاحبه‌ها در اکثر موارد دارای جوی رسمی‌اند و انتخاب نوع پوشش می‌تواند بر این مسئله اثرگذار باشد. این‌که از قبل بدانید شرکتی که می‌خواهید وارد آن شوید، دارای چه نوع دستورالعمل‌هایی برای پوشش کارکنان و چه نوع فضای کاری است، می‌تواند در انتخاب پوشش کمک شایانی به شما بکند. در این راه نکات کلیدی‌ای وجود دارد که هنگام آماده شدن برای حضور در یک مصاحبه شغلی باید آن‌ها را رعایت کنید.

 

کاملا آماده باشید

افراد در روز مصاحبه معمولا استرس دارند و نمی‌توانند کارهای عادی خود را با همان کیفیت و سرعت همیشگی انجام دهند. بنابراین، بهتر است روز قبل از مصاحبه شغلی، لباس خود را انتخاب کنید. بهتر است دو ست لباس را انتخاب کنید تا در روز مصاحبه بتوانید یکی از آن‌ها را با توجه به حال و هوای آن روز خود بپوشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *