رهایی از چربی موضعی

رهایی از چربی موضعی

 

حرکت ورزشی که در این تصویر میبینید وقت زیادی از شما نمیگیرد اما می تواند در طولانی مدت باعث چربی سوزی موضعی شما شود نحوه انجام دادن این تمرین ورزشی را در ادامه این مطلب دراختیارتان قرار خواهیم داد با ما همراه باشید.

محققان به این نتیجه رسیده اند که دو یا سه مرتبه ورزش کوتاه ( ۱۰ دقیقه ) در طول روز می تواند به اندازه ورزش های بلند مدت تاثیر گذار باشد. کلید کار این است که روی شدت تمرکز کنید و از زمانی که دارید هوشمندانه استفاده کنید.
چطور به ورزشی که می کنیم شدت اضافه کنیم؟ فعالیت هایی که تاثیر بالایی می گذارند را امتحان کنید از جمله، دویدن، طناب زدن یا پلایومتریک. اگر از چنین ورزش هایی خوشتان نمی آید، می توانید ورزش هایی با شدت کمتر را امتحان کنید اما اگر می خواهید چنین کاری بکنید، سرعت و دامنه حرکات را باید افزایش دهید تا سرعت ضربان قلب بالا برود.

آیا می دانید کدام تمرینات و حرکات ورزشی در منزل بیشتر چربی و کالری می سوزانند؟ افرادی بسیاری هستند که تمام روز کار می کنند و زمانی برای رفتن به باشگاه ورزشی ندارند. بنابراین در اینجا چند فعالیت ورزشی را معرفی کرده ایم که سریعتر از تمرینات دیگر چربی و کالری می سوزانند. رامونا براگانزا، مربی ورزشی لوس آنجلسی ستاره های مشهوری است و تا بحال به ستاره هایی همچون جسیکا آلبا، هالی بری و آن هاتاوی کمک کرده تا به تناسب اندام خوبی برسند.

انجام دادن این حرکت ورزشی به آب شدن چربی‌های موضعی در ناحیه شکم، پشت ران، بازوها و پهلوها، کمک فراوانی می‌کند.

ابتدا به پشت روی زمین دراز بکشید.

دست‌ها را در در حالی که آرنج‌ها کاملا صاف هستند، بالا ببرید.

یک توپ کوچک مانند توپ تنیس را در دست بگیرید.

زانوها را کمی خم کنید و کف هر دو پا را روی زمین قرار دهید.

حالا پای راست را بالا بیاورید و پشت ساق پای راست را بالای زانوی پای چپ نگه دارید.

۳۰ ثانیه در این حالت بمانید و حداقل ۳ نوبت در روز و هر نوبت هم ۵ مرتبه آن را تکرار کنید.

این حرکت را با پای مخالف و به همان شکل، تکرار کنید.

 

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *