روش طبخ جدید ماکارونی با سوسیس و پنیر ریکوتا

روش طبخ جدید ماکارونی با سوسیس و پنیر ریکوتا

شیوه جدید پخت ماکارونی با سوسیس و پنیر ریکوتا

ماکارونی را با انواع و اقسام چیزها میتوان درست کرد که در مطلب زیر طبخ جدید ماکارونی با سوسیس و پنیر ریکوتا گذاشته شده است این ماکارونی بسیار خوشمزه و پرکالری می باشد.

دستور آشپزی امروز ما به طرز تهیه نوعی ماکارونی با طعمی جدید و متفاوت و ارزش تغذیه‌ای بالا اختصاص دارد. برای تهیه این غذا برای ۶ نفر به ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر، ۶ قاشق غذاخوری پیاز خردشده، ۲۰۰ گرم سوسیس خردشده، ۴۰۰ گرم گوجه‌فرنگی پوست‌کنده و خردشده،

یک‌چهارم قاشق چای‌خوری فلفل، یک‌هشتم قاشق چای‌خوری نمک، ۳۴۰ گرم ماکارونی، ۶ قاشق غذاخوری پنیر ریکوتا، ۱۰ عدد برگ تازه ریحان و یک‌چهارم فنجان پنیر پارمسان نیاز داریم. برای آماده کردن این ماکارونی هم ابتدا باید ماکارونی‌ها را تا حد نرم شدن در آب جوش، بجوشانید.

سپس، روغن زیتون، پیاز و سوسیس را در تابه بزرگی به مدت ۵ دقیقه تفت بدهید. حالا گوجه‌فرنگی‌ها و نمک را اضافه کنید و ۱۰ دقیقه آنها را تفت دهید تا آب گوجه‌ها کشیده شود. فلفل، ماکارونی آبکش‌شده، پنیر ریکوتا و پارمسان را به تابه بیفزایید و پس از یک دققیه تفت دادن، شعله را خاموش و روی بشقاب ماکارونی‌ها را با برگ ریحان تزئین کنید.

هر وعده از این غذا حدود ۳۶۲ کیلوکالری انرژی، ۱۲ گرم چربی، ۱۶ میلی‌گرم کلسترول، ۴۸ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم قند، ۱۵ گرم پروتئین، ۳ گرم فیبر، ۴۴۱ میلی‌گرم سدیم و ۲۷۶ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند ۲۸ درصد از نیاز روزانه بدن به فولات و ۱۶ درصد به آهن را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *