روش های امن برای کاهش وزن

روش های امن برای کاهش وزن

روش های امن برای کاهش وزن
با وجود مواد دارویی و روش های مختلف کاهش وزن، سخت است بدانید که کدام یک از آنها امن هستند و کدام نه. در حالی که شما ممکن است به دنبال راه حل کاهش وزن سریع باشید، این را بدانید که هیچ داروی جادویی وجود ندارد که بتواند وزن شما را به سرعت کاهش دهد. راه های بسیار خوبی برای از دست دادن وزن با خیال راحت وجود دارد و هر چیزی که نتایج سریع را بدون هیچ گونه تغییر شیوه زندگی به شما می دهد برای گول زدن و هدر دادن پول شما می باشد. در ادامه برخی از این روش های امن برای کاهش وزن را بررسی می کنیم.
ورزش
اگر می خواهید از دست این کیلوهای اضافی خلاص شوید، باید تمرین بیشتری انجام دهید. هیچ راه فراری از آن وجود ندارد. شما مقدار قابل توجهی از وزن خود را از دست نخواهید داد تا زمانی که فعالیت خود را به نحوی که لازم است انجام دهید. شما می توانید بسیاری از تغییرات کوچک را در فعالیت های روزانه خود ایجاد کنید که به شما کمک می کند شروع به کاهش وزن کنید. شما می توانید ماشین خود را دورتر از اداره یا فروشگاه های خود پارک کنید و به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید و کارهایی مانند این ها را انجام دهید.
کنترل کالری
یکی دیگر از روش های کاهش وزن بی خطر، کنترل میزان کالری مصرفی است. حذف کردن غذاهای دارای کالری بالا و کنترل آن ها، راه مطمئن برای از دست دادن وزن است، اما یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. مهم است که محدودیت کالری را با ورزش ترکیب کنید، زیرا شما می خواهید میزان مصرف کالری خود را در مقایسه با آنچه که می سوزانید کاهش داده و همچنین میزان سوزاندن کالری خود را افزایش دهید و بدین وسیله وزن خود را بهبود بخشید. هنگامی که شما کنترل کالری را نه رژیم های غذایی بلکه با ورزش ترکیب می کنید، نتایج بهتری را در مقایسه با اینکه هر کدام را به تنهایی انجام دهید،خواهید دید.
وعده های غذایی را حذف نکنید
اگر وعده های غذایی خود را برای اینکه وزن کم کنید حذف کرده اید، جلوی آن را بگیرید. صرف نظر از اینکه نخوردن وعده های غذایی شما را بد اخلاق و خسته می کند، متابولیسم بدن شما را کاهش می دهد. هر روز سه وعده غذایی سالم، به همراه شیرینی های پروتئینی زیادی به عنوان میان وعده برای حفظ سیر بودن شما و کمک به لذت بردن از کاهش وزن بخورید.
آب بنوشید
هنگامی که شما آب بدنتان را از دست می دهید، بدن شما نمی تواند به درستی عمل کند و وزن شما کاهش نمی یابد. نوشیدن آب زیاد کمک می کند تا سیستم خود را تمیز کند، به ویژه هنگامی که شما به طور سالم رفتار کنید. محلول های تمیز کننده و ترفند های جادویی دیگر را فراموش کنید، نوشیدن آب سالم تنها چیزی است که بدن برای سلامت نیاز دارد. اگر شما هر روز به اندازه کافی آب بخورید، در حالی که وزن کم می کنید، شما پوست بهتری خواهید داشت و در کل حال شما بهتر می شود.
کاهش مصرف کربوهیدرات و قند
هنگامی که شما برخی از کربوهیدرات ها را از رژیم غذایی خود حذف می کنید، می توانید کاهش میزان زیادی از وزن خود را مشاهده کنید. این بدان معنا نیست که شما باید کربوهیدرات را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید، اما باید به مصرف کربوهیدرات و قند خود توجه داشته باشید و بدن شما در نهایت شروع به سوختن چربی به عنوان منبع انرژی به جای کربوهیدرات ها می کند.
خطرات موجود
در هر طرح و برنامه برای کاهش وزن خطراتی وجود دارد، اما با برنامه ریزی دقیق می توانید این خطرات را کاهش دهید. گزینه های ذکر شده در بالا تنها راه مطمئن برای از دست دادن وزن هستند؛ آن ها رژیم غذایی خاص، قرص یا نوشیدنی، برنامه های غذایی پیچیده و یا جراحی های تهاجمی نیستند. این بدان معنا نیست که روش های کاهش وزن ۱۰۰ درصد امن می باشند. ممکن است به دلیل در نظر گرفتن هر یک از این موارد به طور جدی، اختلال در خوردن یا سایر اختلالات بدنی ایجاد شود. به یاد داشته باشید که کاهش وزن ایمن یک راه طولانی بدون کاهش وزن کوتاه مدت است، بنابراین صبور باشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *