روش های مقابله با حمله قلبی

روش های مقابله با حمله قلبی

برخی روش های موثر به شما کمک میکند تا از شر حمله قلبی در امان بمانید با در پیش گرفتن برخی راهکارهای موثر در مقابله با این عارضه موفق خواهید شد. بیماری‌های قلبی در مردان با اضافه وزن و دیابت تشدید خواهد شد . با اصول محافظت از سلامتی قلب‌ مردان در این بخش آشنا شوید.

مراجعه نکردن به پزشک بسیاری از مردان درحال حاضر می‌دانند که باید چند کیلوگرم از وزن‌شان را کاهش بدهند و مصرف مواد غذایی زیان‌آور مانند سیب‌زمینی سرخ‌کرده را کمتر کنند، اما باز هم چنین کاری را انجام نمی‌هند، چون معتقدند که حال‌شان خوب است و نیازی به این کارها ندارند! حتی بیشتر آنان سریعا دلایل خودشان را برای عدم لزوم مراجعه به پزشک ردیف می‌کنند.

با این‌حال، یکی از مهم‌ترین کارها برای حفظ سلامتی مردان، مراجعه منظم و برنامه‌ریزی‌شده آنان به پزشک است. مردان فکر می‌کنند که دچار حمله قلبی نمی‌شوند! بیشتر مردان نگران این هستند که مبادا پدر یا پدربزرگ‌شان دچار حمله قلبی شود، اما فکر می‌کنند که چنین اتفاقی برای خودشان امکان ندارد. این درحالی است که خطر حمله قلبی معمولا برای مردان جوان‌تر، بالاتر از دیگران تخمین زده می‌شود. پس اگر ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی در خانواده شما شایع است، این امکان وجود دارد که شما هم در اویل دهه ۳۰ سالگی به بیماری‌های قلبی مبتلا شوید. اصلا مهم نیست که چند سال دارید، چون همه مردان در هر سنی باید از سلامتی قلب‌شان محافظت کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *