روش های تضمینی و کاملا موثر برای چاقی صورت

روش های تضمینی و کاملا موثر برای چاقی صورت

 

برای چاقی صورت این مطلب را حتما با دقت بخوانید

اگر چاق شدن صورت برای شما خیلی مهم است و برای چاقی صورت خود راه ها و روش های مختلفی را امتحان کرده اید و جواب نگرفتید، این راه حل هایی که برای چاقی صورت به شما می گوییم با رعایت درست و اصولی، می تواند بصورت تضمینی موثر باشد و چاق شدن صورت خود را کاملا محسوس بعد از مدت زمان کوتاه مشاهده کنید.

صورت و گونه‌ یکی از مهم ترین ها برای زیباتر شدن به شمار می آیند. اگر صورت شما لاغر است و می خواهید صورتتان را چاق و پرتر کنید، برای چاقی صورت شما راههای موثری پیشنهاد می کنیم که با انجام آن ها صورتتان تپل تر و زیباتر خواهد شد.

بیشتر خانم ها که صورت لاغری دارند، به دنبال روشهای مفید و موثر برای چاق تر شدن صورتشان هستند. البته برای چاقی صورت فقط خانم ها تلاش نمیکنند، بلکه مردها نیز که صورتشان لاغر است دوست دارند پر تر شود.

خورد و خوراک، نوع پوست، ژنتیک و … از مواردی هستند که در چاق یا لاغر بودن صورت نقش بسیار زیادی دارند. حال ما در نظر داریم با معرفی روشهای طبیعی و خانگی، که شامل به چاق تر شدن صورت شما کمک کنیم.

شاید جالب باشد که بدانید، اگر صورت شما کمی تپل تر باشد، آرایش بهتر و قشنگ تری می توانید داشته باشید، واضح تر بگوییم، آرایش روی صورت ها تپل تر، ظاهر زیباتری دارد.

 

۱- گلیسرین و گلاب برای چاقی صورت

ترکیب گلیسرین و گلاب برای چاقی صورت بسیار مفید است که برای پوست خواص مرطوب کنندگی دارد. گلاب و گلیسرین را ترکیب کرده و هر شب قبل از خواب، روی گونه هایتان بمالید. اجازه دهید این مواد تا صبح روی صورت و گونه ی شما بماند تا بیدار شوید. پس از بیدار شدن می توانید صورت خود را با آب بشویید. گلیسرین و گلاب برای هیدارته کردن و همچنین تقویت پوست اثرات خوبی دارد. از این ترکیب بصورت منظم و هرشب طبق دستور العملی که گفتیم، استفاده کنید تا صورتتان برجسته تر و چاق تر شود.

 

۲- عسل و پاپایا برای چاقی صورت

عسل به حفظ رطوبت پوست، طراوت و سلامتی پوست کمک می کند. به دلیل وجود آنتی اکسیدان های موجود در عسل، پوست را در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند و از بروز مشکلات مربوط به پوست پیشگیری میکند. برای تهیه ی این ماسک، نیاز به میوه پاپایا و عسل دارید. عسل و پاپایا را ترکیب کنید تا به شکل خمیر در آید. خمیر یا ماسک ساخته شده را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست و گونه ی خود بگذارید. پس از حدود ۱۵ دقیقه با آب گرم صورتتان را بشویید. توصیه می شود از این ماسک صبح ها بصورت منظم استفاده کنید تا نتیجه بگیرید.

 

۳- آلوئه ورا برای چاقی صورت

آلوئه ورا باعث انقباض و سفت شدن پوست می شود و از شل شدن و افتادگی پوست شما جلوگیری می کند. در آلئوورا نیز مانند عسل، آنتی اکسیدان ها به مقدار زیاد موجود است که پوست را در مقابل رادیکال های آزاد که به پوست آسیب می زنند، بیمه می کند. آلوئه ورا چهره و پوست صورت شما را با طراوت می کند و این امر به خاطر نقش آن در بیشتر شدن تعداد کلاژن های پوست است. ژل آلوئه ورا را روی صورت خود بمالید و با دست به مدت ۱۵ دقیقه پوستتان را ماساژ دهید. پس از ماساژ دادن، بگذارید مدتی روی پوستتان بماند تا کمی خشک شود. پیشنهاد می شود برای گرفتن نتیجه ی بهتر، در روز ۲ بار این کار را انجام دهید.

 

۴- کره برای چاقی صورت

شاید برای تان جالب باشد که کره هم برای پوست مفید است. ولی جالب تر اینجاست که ترکیب کره و کمی شکر، و مالیدن آن به پوست باعث نرمی پوست صورتتان می شود. این ترکیب چیزی شبیه به کرم های مرطوب کننده عمل می کند، اما طبیعی. البته بعضی ها شاید تمایل نداشته باشند شکر را ترکیب کرده و به پوست بزنند. اگر شما هم جز این افراد هستید فقط از کره استفاده کنید. کره را روی پوست صورت خود بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه صورتتان را با آب گرم بشویید. هر موقع که فرصت داشتید اینکار را می توانید تکرار کنید. ضرری برای پوست ندارد.

 

۵- سبزی شنبلیله برای چاقی صورت

شنبلیله یکی از سبزی هایی است که برای چاقی صورت مفید و موثر است. شنبلیله به خاطر داشتن آنتی اکسیدان، به طراوت، لطافت و سلامت پوست کمک می کند. سبزی شنبلیله را بصورت پودر شده در آورید و با کمی آب ترکیب کنید این نکته را عرض کنیم که مقدار آب نباید زیاد باشد. ترکیب شما باید بصورت عصاره ای غلیظ درآید. عصاره ی تهیه شده را روی صورت خود مالیده و به آرامی ماساژ دهید و به مدت ۲۰ دقیقه روی صورت خود قرار دهید. در روز ۲ بار از این روش استفاده کنید.

 

۶- روغن زیتون برای چاقی صورت

روغن زیتون باعث برجسته شدن صورت و گونه ی شما می شود. روغن زیتون به خاطر خاصیت مرطوب کنندگی خود، باعث نرم شدن، طراوت و سلامت پوست می شود. روغن زیتون را هر روز به صورت خود بمالید و ماساژ دهید. بعد از ماساژ بگذارید کمی روی صورتتان بماند و بعد با آب گرم بشویید.

 

۷- سیب برای چاقی صورت

ما برای این ماسک به گوشت این میوه نیاز داریم. سیب را در آب بجوشانید و بعد از جوشیدن آن را کاملا له کنید. سیب له شده را هر روز صبح به صورت مالیده و ماساژ دهید. اینکار برای چاقی صورت بسیار موثر است.

 

۸- شیر برای چاقی صورت

هر روز دو لیوان شیر بنوشید. نوشیدن شیر به خاطر داشتن مواد مغذی، ویتامین و پروتئین های لازم برای بدن، به چاقتر شدن صورت کمک می کند.

 

۹- مواد غذایی دارای کربوهیدرات برای چاقی صورت

اگر لاغر هستید، کربوهیدرات های طبیعی را در برنامه های غذایی خود بگنجانید تا در تامین انرژی روزانه ی خود دچار کمبود نشوید. وقتی کربوهیدارت بدن کم باشد، بدن شروع به سوزاندن چربی ها می کند، همین امر باعث می شود لاغرتر شوید. برخی منابع طبیعی کربوهیدارت ها عبارتند از: برنج، نان، پاستا، ماکارونی، میوه های شیرین و …

 

۱۰- غذاهای سالم و خوب برای چاقی صورت

سعی کنید همه ی مواد غذایی مفید مثل میوه ها، گوشت، لبنیات، مغزها، سبزیجات و دیگر مواد مورد نیاز بدنتان را تامین کنید. این کار باعث می شود سلامتی شما تضمین شود و به همین منظور صورت و پوست که بخشی از بدنتان است سالم باشد.

 

۱۱- به اندازه کافی آب بنوشید

نوشیدن آب به اندازه ی کافی یکی از اصلی ترین ها برای چاقی صورت و در سلامت کل بدن برای همه ی افراد است. در هر صورت باید به اندازه کافی آب بنوشید. کم آبی بدن همه چیز را مختل می کند. پزشکان پیشنهاد می کنند روزانه حداقل هشت لیوان آب بنوشید البته در فصل های گرم مثل تابستان یا مناطقی که گرمای هوا زیاد است، باید بیشتر از این آب بخورید تا دچار با بحران کمبود آب مواجه نشود.

 

۱۲- مکمل های غذایی برای چاقی صورت

اگر دچار کمبود ویتامین، مواد معدنی و … هستید که با آزمایش خون مشخص می شود، زیر نظر پزشک مکمل های غذایی مصرف کنید.

 

۱۳- ورزش هایی برای چاقی صورت

ورزش دادن صورت هم نقش موثری در چاق شدن و قوی شدن عضلات صورت دارد. طبق آموزش های زیر اینکار را انجام دهید. ورزش صورت باعث تولید کلاژن و همچنین الاستین می شود که سفتی پوست یکی از فواید آن است.

هر دو انگشت سبابه‌ را درست روی برجستگی استخوان گونه‌های خود هم‌راستا با سوراخ بینی‌تان قرار دهید و سپس با انگشتان خود در مدت ۱ تا ۲ دقیقه به صورت دایره‌های کوچک و به سمت خارج روی محل موردنظر حرکت ماساژگونه دهید.

حالا هر دو انگشت سبابه‌ را در هر دو طرف سوراخ بینی و در نزدیکی لب‌های خود قرار دهید. ماساژهای دایره‌ای کوچکی را با انگشتان خود به مدت ۲ دقیقه انجام دهید.

هر دو انگشت سبابه‌ را روی لبه‌های فک خود قرار دهید. ماساژهای دایره‌ای کوچک خود را با به مدت ۲ دقیقه ادامه دهید.
چندبار در روز این یوگای صورت موثر را انجام دهید.

ورزش دیگر برای گونه ها

کمی دهان‌تان را باز نگه دارید. لب‌های خود را به داخل دهان و زیر دندان‌تان بچرخانید.

هر دو انگشت سبابه‌ را درست روی برجستگی گونه‌های خود قرار دهید.

با هر دو انگشت سبابه‌ی خود اندکی فشار بیاورید. ماهیچه‌های گونه‌های خود را به سمت پیشانی (بالا) بکشانید.

حداقل سه بار در روز این ورزش را انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابید.

 

ورزش دیگر و ماساژ دادن گونه ها

بخشی از قسمت استخوان گونه‌ی خود را با گوشت انتخاب کنید.

انگشتان میانی هر دو دست خود را بر بالای استخوان گونه‌تان قرار دهید و انگشت شست خود را در وسط گونه‌ی خود (جایی که چال و گودی دارد) بگذارید.

گوشت گونه‌های خود را به سمت مخالف چشم خود فشار دهید. زمانی که گونه‌ی خود را به سمت پایین فشار می‌دهید، حتما کمی دهان‌تان را باز نگه دارید.

در همین حال تا عدد پنج بشمارید و این کار را حداقل ۱۰ بار تکرار کنید.

این ورزش را یک روز در میان انجام دهید تا صورت چاقی داشته باشید.

 

ورزش بالای گونه:

بنشینید و دهان‌تان را به شکل O دربیاورید. لب‌های بالا و پایین خود را تا حد امکان از هم فاصله دهید. به لب‌های خود در جهت مخالف دندان‌های‌تان فشار دهید.

هر دو انگشت سبابه‌ی را روی هر دو طرف صورت خود قرار دهید و به‌آهستگی آنها را به سمت میان صورت خود حرکت دهید. سعی کنید با فشار بیشتری به سمت وسط صورت خود ماساژ دهید.

هر دو انگشت سبابه‌ را به‌آرامی روی برجستگی استخوان گونه‌های خود قرار دهید.

سعی کنید لبخند صورت خود را حفظ کنید تا جابجایی ماهیچه‌های گونه در زیر انگشت سبابه‌تان تسهیل شود.

بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز این ورزش را انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابید.

 

مرطوب نگه داشتن گونه ها:

اگر به‌دنبال گونه‌های پرتری هستید، حتما باید گونه‌ها یا پوست خود را مرطوب‌ نگه دارید. شما می‌توانید از کرم‌های ملایم یا لوسیون‌های صورت استفاده کنید تا گونه‌های خود را بعد از شست‌و‌شوی آنها مرطوب و هیدراته نگه دارید. روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن بادام می‌تواند تا حد زیادی به مرطوب‌سازی پوست‌تان کمک کند.
درست است که ورزش‌های که ذکر کردیم به صورت مرتب می‌تواند به شما در دستیابی به صورتی چاق در خانه کمک کند، اما چند الگوی رژیمی هم وجود دارد که اگر در نسبت‌های صحیح خود مصرف شوند، می‌توانند به برجستگی گونه‌ها کمک شایانی کنند. در ادامه به بحث در مورد اقلام غذایی می‌پردازیم که می‌توانند نتایج فوق‌العاده شگفت‌انگیزی برای گونه‌های شما بدست دهند.

 

این نکته هم خیلی مهم است، حتما بخوانید:

گاهی بعضی عادات بد می‌توانند موجب گونه‌های شل و آویزان شوند. بعضی از سبک‌های زندگی می‌توانند حسابی روی زیبایی گونه‌های‌تان تاثیر بگذارند:

  • نوشیدن مشروبات الکلی و استعمال دخانیات نه تنها می‌تواند برای سلامتی‌تان خطرناک باشد، بلکه روی پوست‌تان نیز تاثیر منفی می‌گذارند. این عادات بد می‌تواند به پوست‌تان آسیب بزند و گونه‌های‌تان را تیره‌تر کند. این عادات نهایتا منجر به لاغری و زشتی پوست‌تان خواهند شد.
  • مصرف غذاهایی که مملو از زردچوبه هستند می‌تواند موجب خشکی پوست‌تان شوند. با استفاده از کرم ضدآفتاب پوست خود را در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید مصون بدارید.

به منظور کسب اطمینان از عدم پیروی از عادات بد خود حتما عادات همیشگی خود را مورد بررسی و تحقیق قرار دهید. بعضی از عادات می‌تواند بدون اینکه خود بدانید، آثار مخربی بر پوست‌تان بگذارند. به همین خاطر لازم است که از اقدامات احتیاطی پیروی کنید تا خود را از قبل آماده‌ی دستیابی به صورتی چاق کرده باشید.

اقدامات احتیاطی که باید لحاظ کنید:

  • از روغن زیتون در غذاهای خود استفاده کنید تا گونه‌های روشن‌تر و فعال‌تری داشته باشید.
  • حتما از غذاهای حاوی زردچوبه اجتناب کنید.
  • از غذاهایی مانند پاستا، بادام و بادام هندی در رژیم غذایی روزانه‌ی خود استفاده کنید.
  • روزانه به مقدار کافی آب بنوشید تا بدن خود را هیدراته نگه دارید.
  • از کرم ضدآفتاب برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از اشعه‌های ماوراء بنفش خورشید بهره ببرید.

علاوه بر این ترفندها، باید از عادات بدی چون استعمال دخانیات و نوشیدن مشروبات الکلی و دیگر مواردی که موجب خشکی پوست می‌شوند اجتناب نمایید تا خود را از تاثیرات منفی آنها بر روی پوست‌تان مصون نگه دارید، نکات بالا همچنین شامل درمان‌های موثر و ایمنی نیز می‌شود که به شما در دستیابی طبیعی به صورتی چاق کمک می‌نمایند.

 

امیدواریم با مطالعه ی این مطلب مفید صورتتان خوشگل تر از همیشه شود…


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *