سالم نگه داشتن سیب زمینی بشرط رعایت نکات زیر

سالم نگه داشتن سیب زمینی بشرط رعایت نکات زیر

سالم نگه داشتن سیب زمینی با رعایت این نکات

در مطلب زیر در مورد سالم نگه داشتن سیب زمینی نکات جالبی ارائه شده است که شما میتوانید با استفاده از نکات زیر براحتی از سیب زمینی هایتان نگه داری کنید . شاید تابحال برایتان اتفاق افتاده باشد که در هنگام آبپز کردن سیب زمینی هایتان ترک بخورد و شمامیتوانید با استفاده از نکات زیر از ترک خوردگی این سیب زمینی ها جلوگیری کنید همچنین از پوسیدگی سیب زمینی و خراب شدن آنها و همچنین پلاسیدگیشان جلوگیری نمایید و سعی در سالم ماندن آنها کنید.

جلوگیری از ترک خوردن سیب زمینی:

اگر می‌خواهید هنگام پختن ، سیب زمینی شما ترک نخورد، قبل از پختن قدری کره یا روغن روی سیب زمینی بمالید. با این کار نه تنها سیب زمینی ترک نمی‌خورد ، بلکه طعم بهتری هم پیدا می کند.

رفع پوسیدگی سیب زمینی:

اگر سیب زمینی خام شما بر اثر گذشت زمان یا هر علت دیگر نرم و پلاسیده است، آنها را به مدت نیم ساعت درون آب سرد بریزید. دوباره سفت شده و تازگی خود را باز می‌یابند.

روش پخت سریع سیب زمینی:

برای این که سیب زمینی‌ها سریعتر پخته شود، یک جسم نوک تیز داخل آن فرو کنید، تا سوراخ شود. سپس سیب زمینی‌ها را داخل آب جوش بپزید.

روش سرخ کردن سیب زمینی:
بهترین روش برای سرخ کردن سیب زمینی این است که ظرف گودی را انتخاب کرده تا نیمه آن روغن بریزید. بعد از گرم شدن روغن، سیب زمینی‌های خلال شده را داخل آن ریخته و بدون هم زدن آن منتظر بمانید، بعد از چند دقیقه سیب زمینی‌ها روی روغن قرار می‌گیرند. آن ها را بردارید و مقداری دیگر سیب زمینی داخل روغن بریزید. به همین صورت تمام سیب زمینی‌ها را سرخ کنید. روغن باقی مانده از این کار سفید است و برای پخت مواد دیگر هم می‌توانید از آن استفاده کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.