سرخ شدن گونه ها چرا اتفاق می افتد؟

سرخ شدن گونه ها چرا اتفاق می افتد؟

علت سرخ شدن گونه ها چیست؟

گاهی اوقات برایتان اتفاق افتاده که بیخودی سرخ شدن گونه ها را بدنبال دارد بنابراین در مطلب زیر به علت این سرخی اشاره می کند و علت های آن را مورد بررسی قرار می دهد.

آیا شما هم گونه‌های سرخی دارید؟؟ اصلا نگران نباشید. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که سرخ شدن گونه‌ها می‌تواند نشانه این باشد که شما قابل اعتماد هستید. در حقیقت،برخی از محققان و متخصصان بر این باورند که سرخ شدن گونه‌ها ممکن است به عنوان نشانه وسیگنالی برای افراد بیگانه باشد که احساسات شما واقعی و قابل اعتماد است. البته سرخ شدن گونه‌ها در محیط کاری یا یک جلسه مهم به نظر اصلا خوب نیست و بیشتر افراد به دنبال روش‌هایی برای پیشگیری از آن هستند. در این مقاله قصد داریم به همین موارد بپردازیم.
یک ژست مناسب داشته باشید:

سرخ شدن گونه با یک احساس تحریک می‌شود و آن احساس نیز معمولا خجالت و شرمساری است. اما برای اینکه خجالت بکشید، باید آسیب پذیر باشید. به همین خاطر زمانی که در جمع خانواده خود هستید حتی زمانی که اشتباه فاحش و خنده داری را مرتکب می‌شوید نیز خجالت نمی‌کشید و گونه‌هایتان سرخ نمی‌شود. اما اگر در یک اتاق به همراه همکاران یا افراد بیگانه حضور داشته باشید حتی یک اشتباه کوچک منجر به سرخ شدن شما خواهد شد. برای اینکه با حس آسیب پذیری مقابله کنید، تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که باید به مدت چند ثانیه سر پا بایستید، سر خود را بالا نگه دارید و پاهای خود را کمی به اندازه عرض شانه باز کنید. همین امر موجب ایجاد حس اعتماد به نفس در شما می‌شود و می‌تواند حس آسیب پذیری را دور نماید. البته قبل از انجام این حرکات بهتر است در یک فضای خصوصی آن را تمرین کنید.
با پوست خود مهربان باشید:

سعی کنید از مصرف محصولات ضد پیری و لایه بردارهای گلیکولیک خودداری کنید. این محصولات می‌تواند پوست حساس شما را بدتر کند و باعث ایجاد سرخی در گونه‌هایتان گردد.
از خوردن مواد داغ و تند خودداری کنید:

اگر شما قبلا سرخ شدن را تجربه کرده‌اید و اکنون قرار ملاقات مهمی دارید، قبل از قرار از مصرف الکل، نوشیدنی‌های داغ و مواد تند خودداری نمایید. تمامی این موارد محرک تولید یک ماده شیمیایی به نام هیستامین در بدن هستند که می توانند حس گرگرفتگی بیشتری در شما ایجاد کنند. به عبارت دیگر، اگر فکر می کنید شرایط پیش رو باعث سرخ شدن گونه‌های شما خواهد شد، بهتر است از مصرف غذاهای تند و داغ خودداری کنید.
از رویکرد سرد استفاده کنید:

قبل از ملاقات، یک عدد حوله را در آب سرد فرو ببرید و آن را به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت خود بگذارید. کمپرس آب سرد نیز می‌تواند رگ‌های خونی را منقبض کند.
از مواد و لوسیون‌های سبز استفاده کنید:

بعد از اینکه از کمپرس آب سرد استفاده کردید، بهتر است از یک لوسیون که دارای محتوای مایل به سبز استفاده نمایید. از آنجایی که رنگ سبز در قسمت مقابل رنگ قرمز قرار دارد می‌تواند قرمزی را پنهان کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.