سنجش فشار خون با دستگاه های پیشرفته

سنجش فشار خون با دستگاه های پیشرفته

برای سنجش فشار خون می توانید محصولات جدید در این زمینه استفاده کنید این دستگاهها به وای فای و بلوتوث مجهز می باشند و می توانند به گوشی وصل شده و پس از سنجش فشار خون به شما هشدار دهند، و دیگران را از وضعیت شما باخبر سازند. افرادی که از فشار خون بالا رنج میبرند باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشند.

نخستین فشارسنج وای‌فای (WiFi) جهان که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) باشد، وارد بازار شد. این فشارسنج امکان استفاده همزمان دو کاربر را فراهم می‌کند و صفحه نمایش آن، مجهز به سیستم وای فای است. برعکس فشارسنج‌های مجهز به بلوتوث، این دستگاه نیاز به اتصال به گوشی‌های هوشمند برای بارگذاری اطلاعات خود را ندارد. این دستگاه می‌تواند با وای فای‌های خانگی هم کار کند و نیازی به وجود تلفن هوشمند برای کارکرد آن نیست. دستگاه فشارسنج مجهز به وای‌فای، با کمک زنگ هشداری که دارد، می‌تواند زمان سنجش فشار را به شما یادآوری کند و امکان سنجش فشار با هر دو دست راست یا چپ را هم به شما بدهد.

اطلاعات مربوط به فشار خون شما در این دستگاه ذخیره می‌شود و برای بازیابی اطلاعات، نیازی به اینترنت نخواهد بود. بالا بودن قدرت حافظه برای ثبت میزان فشار خون و رسم نمودار فشار، از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه برای افرادی است که مبتلا به فشار خون بالا و در معرض ابتلا به عوارض ناشی از آن هستند. مشاهده این نمودار به بیماران کمک می‌کند تا بتوانند در جریان نوسان فشار خون خود باشند و بروز تغییرات شدید و غیر قابل انتظار را در زمان مناسبی به پزشک‌شان اطلاع دهند. برای آشنایی کامل با دلیل و درمان فشار خون بالا، کلیک کنید. فشار خون‌ بالا عبارت‌ است‌ از افزایش‌ فشار وارده‌ از جریان‌ خون‌ به‌ دیواره‌ رگ‌های‌ خونی‌. فشار خون‌ بالا گاهی‌، کُشنده‌ بی‌سر و صدا نامیده‌ می‌شود زیرا در بیشتر موارد تا مراحل‌ انتهایی،‌ هیچ‌ علامتی‌ ندارد. توجه‌ داشته‌ باشید که‌ فشار خون‌ به‌طور طبیعی،‌ در اثر استرس‌ و فعالیت‌ بدنی‌ بالا می‌رود، اما فردی‌ که‌ دچار بیماری‌ فشار خون‌ بالا است‌، به‌ هنگام‌ استراحت‌ نیز فشار خونش‌ بالاتر از حد طبیعی‌ قرار دارد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *