سوپ ذرت و سیب زمینی پرخاصیت را با این دستور تهیه کنید!

سوپ ذرت و سیب زمینی پرخاصیت را با این دستور تهیه کنید!

طرز تهیه سوپ ذرت و سیب زمینی

با دانه های ذرت غذاهای بسیار خوشمزه و عالی میتوان تهیه کرد در زیر طرز تهیه سوپ ذرت و سیب زمینی را برای شما قرار داده ایم این سوپ فوق العاده در عین اینکه بسیار خوشمزه میباشد طعم و مزه فوق العاده ای دارد.

مواد لازم

دانه ذرت ۲ لیوان
سیب زمینی ۲ عدد
پیاز ۲ عدد
سیر ۲ حبه
ترخون ۱ قاشق غذاخوری
رازیانه خرد شده ۱ لیوان
کره ۲ قاشق غذاخوری

 

سوپ ذرت و سیب زمینی پرخاصیت را با این دستور تهیه کنید!

دانه های ذرت را از چوب آن جدا کنید. چوب های ذرت را با ۴ لیوان اب داخل قابلمه ای بریزید و حدود ۳۰ دقیقه بپزید. سپس از صافی عبور دهید و آب آن را برای تهیه سوپ کنار بگذارید ( میتوانید به جای این کار از ۲ لیوان اب مرغ استفاده کنید ).کره را داخل ماهیتابه بریزید و روی حرارت قرار دهید. پیاز خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا نرم شود. سپس رازیانه را اضافه کنید و حدود ۵ دقیقه با حرارت متوسط تفت دهید. در ادامه سیر خرد شده را اضافه کنید و از روی حرارت بردارید.

سیب زمینی‌ها را پوست بکنید و خرد کنید. سپس همراه با پیاز و رازیانه سرخ شده ، دانه ذرت پخته ، ترخون ، آب ذرت یا آب مرغ ، نمک و فلفل داخل قابلمه ای بریزید و مخلوط کنید.در قابلمه را بگذارید و با حرارت ملایم اجازه دهید سوپ جا بیفتد. سپس در ظرف بکشید و سرو کنید ( در صورت تمایل میتوانید در ۱۰ دقیقه پایان پخت مقداری ورمیشل یا ماکارونی فرمی به سوپ اضافه کنید ).

برای: ۲ نفر
حاضر است در : ۶۰ دقیقه
وعده: شام, نهار


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.