سوپ سیب و کلم بروکلی را با استفاده از چاشنی آّبلیمو مزه دار کنید!

سوپ سیب و کلم بروکلی را با استفاده از چاشنی آّبلیمو مزه دار کنید!

طرز تهیه سوپ سیب و کلم بروکلی

کلم بروکلی یکی از سبزیجات چربی سوز و موثر در کاهش وزن میباشد بنابرای طرز تهیه سوپ سیب وکلم بروکلی را که یک سوپ کامل رژیمی میباشد را برای شما قرار داده ایم امیدوارم که از تهیه این سوپ فوق العاده لذت ببرید.

مواد لازم

سیب شیرین ۲ عدد
کلم بروکلی متوسط ۱ عدد
کره ۳ قاشق غذاخوری
پیاز ۲ عدد
سیر ۲ حبه
آب مرغ یا آب سیب ۲ لیوان
آبلیمو و نمک و فلفل مقدار لازم

 

سوپ سیب و کلم بروکلی را با استفاده از چاشنی آّبلیمو مزه دار کنید!

کلم بروکلی را بشویید سپس گل های کلم را با دست جدا کنید و ساقه های آن را خرد نمایید ؛ سیب ها را نیز پوست بکنید و به تکه های کوچک برش بزنید.کره را داخل قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا گرم شود. سیر و پیازها را خرد کنید و در کره تفت دهید تا نرم شوند .سپس سیب های خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید.

پس از اینکه سیب ها نرم شدند کلم بروکلی خرد شده و گل های کلم را اضافه کنید. کمی تفت دهید و آب مرغ ، نمک و فلفل را نیز اضافه کنید. حرارت را زیاد کنید تا سوپ به جوش بیاید سپس حرارت را کم کنید و در قابلمه را بگذارید و به مدت ۳۰ دقیقه اجازه دهید سوپ به آرامی بجوشد.
پس از آماده شدن سوپ را داخل میکسر بریزید و بزنید تا یکدست شود. سپس به داخل قابلمه برگردانید ، مقداری آبلیمو اضافه کنید ، ۵ دقیقه که جوشید از روی حرارت بردارید و سوپ را سرو کنید.نکته : اگر نمیخواهید سوپ را با میکسر بزنید و تمایل دارید سوپ را به همان صورت سرو کنید بهتر است سیب و کلم بروکلی را ریزتر خرد کنید تا سوپ ظاهر زیباتر و مطبوع تری داشته باشد.

برای: ۲ نفر
حاضر است در : ۵۵ دقیقه
وعده: افطار, پیش غذا, شام


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.