شروع انقباضات رحمی از هفته سی و چهارم بارداری

شروع انقباضات رحمی از هفته سی و چهارم بارداریانقباضات در هفته سی و چهارم

در مطلب زیر اطلاعات بسیار جالبی در مورد هفته سی و چهارم برای شما عزیزان قرار داده ایم در این هفته انقباضات رحمی شروع می گردد که مادر را برای داشتن زایمان آماده میکند.

ظرف چند هفته‌ی آینده، کودک شما آماده‌ی ورود به دنیای جدید می‌شود! این هفته ماده‌ی پنیری چسبنده سفید که از پوست او محافظت می‌کند، ضخیم‌تر می‌شود، تا مطمئن گردد که لباسش در حین تولد به اندازه‌ی کافی نرم و مرطوب است. احتمالا کودک شما با همین پوشش از راه خواهد رسید، به ویژه در زیر بغلش، پوشت گوش‌هایش و کشاله‌هایش رانش مملو از این مواد خواهد بود. اما همه‌ی آنها کمی پس از تولد، در نخستین حمام، کاملا شسته می‌شوند.

خوب او حسابی این روزهای مشغول رسیدن به خودش است و به حرف هیچ کسی هم گوش نمی‌دهد. این موجود این هفته ۲۵۰ گرم وزن اضافه کرده و قصد دارد که همچنان هم وزنش را بیشترکند. بگذارید او هر کاری دوست دارد انجام دهد رحم اگرچه به شما تعلق دارد، اما قلمروی اوست و شما در آنجا هیچ قدرتی ندارید. به همین دلیل است که چربی دور بدنش را گرفته و پوست چروکیده‌اش کمی صافتر شده است، اما رنگ پوستش صورتی هنوز صورتی است. نازک‌تر شدن پوست شکم شما برای او مثل باز شدن پنجره‌ای رو به دنیای جدید است می‌تواند نورهای بیشتری را ببینید.

قسمت‌هایی که همچنان در بدن او در حال رشد است یکی سیستم مرکزی اعصاب او دیگری ریه‌های او هستند که هفته‌های آخر تکامل خود را طی می‌کنند.

قد: ۴۹ سانتی متر

وزن: ۲۶۴۸ گرم

از این هفته به بعد انقباضات بی‌درد مربوط به زایمان برای شما شروع می‌شود. این انقباضات بدون درد گاه ممکن است دردهای خفیف و ضربه مانندی را در شما ایجاد کند. اگر زمان این انقباضات پایدار و منظم‌شدن و احساس کردید که مایعی از مهبل شما خارج می‌شود به سرعت با پزشک خود صحبت کنید. رحم شما آن‌قدر بزرگ شده که می‌توانید تعادل یک فنجان روی حفظ کند. در این هفته ۱۴ سانت بالاتر از نافتان قرارگرفته است. بهتر است در این هفته بیشتر استراحت کنید و انرژی خود را برای روزهای زایمان بگذارید. مطمئن باشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *